800
۰
به مناسبت سالگرد شهادت شهید حجازی انجام شد؛

برگزاری محفل انس با قرآن در مهرستان

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه مهرستان گفت: به مناسبت سالگرد شهادت سرتیپ پاسدار سید محمد حسین‌زاده حجازی، یادواره و محفل انس با قرآن در شهرستان مهرستان برگزار شد.
برگزاری محفل انس با قرآن در مهرستان
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ سید علیرضا میری بنجار بیان کرد: با حضور مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مهرستان، با حضور جمعی از حافظان و قاریان قرآن، امروز صبح به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت سرتیپ پاسدار سید محمد حسین‌زاده حجازی، یادواره و محفل انس با قرآن در محل مسجد امام حسین (ع) شهرستان مهرستان برگزار کردند.
 
وی سالگرد شهادت این شهید والامقام و شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایران در دمشق توسط اسرائیل، حمله به کنسولگری ایران در سوریه و همچنین شهادت جمعی از نیروهای فراجا و سپاه طی حمله تروریستی توسط گروهک جیش‌الظلم در راسک و چابهار را گرامیداشت و به مردم شهیدپرور سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت گفت.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ضمن محکومیت جنایات دردناک رژیم صهیونیستی در دمشق و جیش‌الظلم در راسک و چابهار، اظهار کرد: این رژیم ملعون ابتدا مستشاران نظامی مارا در دمشق ترور کرد و بعد پادوهای خود یعنی گروهک جیش‌الظلم را برای انجام حمله تروریستی در خاک ایران مأمور کرد.
 
 میری بنجار افزود: طی حمله گروهک جیش‌الظلم در راسک و چابهار، تعداد ۱۰ نفر از مدافعین وطن از نیروهای فراجا و سپاه به شهادت رسیدند که چهار نفر از هم‌وطنان بلوچ و اهل‌سنت استان بودند و خوشبختانه تروریست‌های مهاجم که هیجده نفر بودند به هلاکت رسیدند.
 
 این مقام مسئول اذعان کرد: دشمن دنبال ناامن‌کردن استان است و خوشبختانه مردمان وطن‌دوست سیستان و بلوچستان همواره پای خاک و میهن خود ایستاده‌اند و با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، مشت‌های گره‌کرده‌ای بر دهان رژیم صهیونیستی و ایادی استکبار زدند.
 
انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdciyvaz3t1aqu2.cbct.html
 
شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 27472
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *