800
۰
فرمانده سپاه سیب و سوران:

مشارکت مردم راه‌حل اجرایی جهش تولید است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران با بیان اینکه مشارکت مردم راه‌حل اجرایی جهش تولید است، گفت: مشارکت مردم ابعاد گوناگونی از مالی، فنی، مهارتی و مراحل زنجیره تولید دارد که با توجه در ترکیب شعار و عمق آن، برداشت درست و فهم دقیق حاصل خواهد شد.
مشارکت مردم راه‌حل اجرایی جهش تولید است
 غلامعلی سهرابی در گفتگو با خبرنگار شستون با اشاره به شعار سال؛ «جهش تولید با مشارکت مردم» را جهت‌گیری کلی نظام و کشور دانست و بیان کرد: تمامی دستگاه‌های در شهرستان موظف هستند به فرامین مقام معظم رهبری پایبند باشند و تلاش‌ها و برنامه‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تدوین و اجرا نمایند.

وی تبیین درست مشارکت مردم را حاصل فهم درست اندیشمندان و متفکران در سطح ملی دانست و ابراز کرد: مشارکت مردم ابعاد گوناگونی از مالی، فنی، مهارتی و مراحل زنجیره تولید دارد که با توجه در ترکیب شعار و عمق آن، برداشت درست و فهم دقیق حاصل خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیب و سوران با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رفع موانع و فعال‌کردن همه ظرفیت‌های مردم در جهش تولید، عنوان کرد: ورود مردم مستلزم آگاهی‌بخشی از طریق، ائمه جمعه، امام‌جماعت، اساتید، حوزویان و همه افراد مؤثر در رسانه در راستای تقویت بینش کار است و همه نسل‌های جامعه و همه جنسیت‌ها به سمت جریان مردمی‌سازی تولید با لحاظ‌کردن نقش خودشان ورود کرده و فرهنگ‌سازی نمایند وگرنه شعار مردمی‌سازی که شالوده آن کار است محقق نخواهد شد.

سهرابی با بیان اینکه در خصوص شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است، باید گفت: در این شعار به چند موضوع تأکید شده است. نخست بحث تولید است که سال‌های سال رهبری به آن توجه ویژه دارند. اقدامات خوبی هم برای رشد و افزایش تولید انجام شده و مجدد می‌بینیم که در سال جاری نیز به آن اشاره شده که این نشان‌دهنده اهمیت این موضوع است، اما برخلاف سال‌های گذشته که به رشد و افزایش تولید اشاره می‌شد امسال در شعار سال جاری بحث جهش تولید ذکر شده است به این معنا که به یک رشد چندبرابری نیاز داریم.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری، در هر موضوعی هروقت مردم دخیل شده‌اند و مشارکت بالا بوده است در آن موضوع، پیروز شده‌ایم. درواقع، باید گفت در این شعار حداکثر سه مؤلفه مهم داریم: تولید، جهش تولید و مشارکت مردم.

 فرمانده سپاه سیب و سوران ادامه داد: برای تولید طبیعتاً مقدماتی نیاز است که مهم‌ترین آنها زیرساخت انرژی، زمین و امکانات، همچنین علم و فناوری و سرمایه، تجهیزات یا واردات است. از سوی دیگر، به سرمایه در گردش و تأمین پایدار منابع اولیه در مقدمه کار هم نیاز است. در ادامه مسیر نیز تأمین مستمر آن ضروری به نظر می‌رسد. پس از تولید هم بحث فروش و بازاریابی و افزایش قدرت خرید برای کالاهای تولیدی و صادرات مطرح است.

 سهرابی در پایان با توجه تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی افزود: در سال جدید مسئله عمده کشور همچنان اقتصاد است؛ زیرا نقطه‌ضعف اساسی کشور در این حوزه است و باید در این زمینه فعال عمل شود و این اقدام بدون جهش در تولید و بدون حضور مردم در اقتصاد و عرصه تولید امکان‌پذیر نیست، و باید موانع حضور مردم در بخش تولید برطرف شود و ظرفیت‌های بزرگ مردمی فعال شوند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcgy79qnak93z4.rpra.html
 
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 27474
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *