800
۰

مراسم اختتامیه محفل انس با قرآن کریم در سپاه سیب و سوران برگزار شد

مراسم اختتامیه برنامه‌های ماه مبارک رمضان و تجلیل از فعالان قرآنی در سپاه سیب و سوران با تلاوت زیبا و دلنشین قاریان سیب و سورانی پایان یافت.
مراسم اختتامیه محفل انس با قرآن کریم در سپاه سیب و سوران برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری شستون، غلامعلی سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران در مراسم اختتامیه محفل انس با قرآن کریم که در سه بخش مرکزی، هیدوچ و پسکوه با همت فرماندهان حوزه‌های مقاومت و همکاری مسئولین بخش‌ها و همچنین در سطح ناحیه با حضور پرشور بسیجیان، اعضای شورای اداری و مجموعه نیروی انتظامی شهرستان با مناجات خوانی ماه مبارک رمضان در سوله فرهنگی سپاه سیب و سوران برگزار شد، بیان کرد: ضمن محکومیت اقدام جنایت‌کارانه رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به سفارت ایران در سوریه و اقدام تروریستی گروه جیش الظلم در چابهار و راسک از تمامی قاریان عزیزی که در یک ماه در این محافل قرآنی زحمت کشیدند به نوبه خود از طرف مجموعه سپاه سیب و سوران عرض تشکر و قدردانی دارم.
 
وی افزود: رمضان بهار مغفرت، ماه میهمانی خدا، ماه آمرزش و پاکی از پلیدی‌هاست و قرآن، الگوی بشر و کتابی برای تمام اعصار است.
 
فرمانده سپاه سیب و سوران با بیان اینکه برگزاری این محافل برکات و اهداف زیادی دارد که ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر در آیات الهی مهم‌ترین آنها هستند، بر جذب جوانان به مساجد و محافل قرآنی در ایام سال تأکید و عنوان کرد: با ترویج قرآن در بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه در بین جوانان و به فرموده رهبر معظم انقلاب برجهادتبیین با حضور در محافل قرآنی ضمن کسب آرامش درونی می‌تواند در تمام زمینه‌های زندگی بشری عنایت و عمل به آیات الهی  ما را سعادتمند سازد.
سهرابی ادامه داد: محافل قرآنی ماه مبارک رمضان امسال نیز همانند سال‌های گذشته با حضور پرشور بسیجیان روزه شهرستان برگزار شد.
 
شایان‌ذکر است که 10 ختم قرآن به همت سپاه شهرستان سیب و سوران در اقصی نقاط شهرستان در ماه مبارک رمضان برگزار شد.
 
انتهای خبر/
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب: 27481
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *