۰
امام جمعه اهل سنت گلشن مطرح کرد؛

دستیابی به دستاوردهای عظیم در سایه انقلاب اسلامی/ مردم پشتیبان انقلاب هستند

امام جمعه اهل سنت گلشن گفت: با روی کار آمدن نظام اسلامی در ایران مشاهده کردیم که تحریم ها و مشکلات فراوانی را علیه ملت به وجود آوردند اما با همت و تلاش توانستیم در عرصه های مختلف دستاوردهای عظیمی داشته باشیم.
مولوی مجیب الرحمن رئیسی در گفت و گو با شستون بیان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تا کنون که در راس آنها آمریکای جهانخوار و اروپا قرار دارند در تلاش هستند تا ایران نتواند به اهداف خود دست یابد.

وی افزود: کار ممالک کفر دشمنی با نظام اسلامی است. با روی کار آمدن نظام اسلامی در ایران مشاهده کردیم که تحریم ها و مشکلات فراوانی را علیه ملت به وجود آوردند اما با همت و تلاش توانستیم در عرصه های مختلف دستاوردهای عظیمی داشته باشیم.

امام جمعه اهل سنت گلشن ادامه داد: هر کجا که نام اسلام باشد کفر وارد می شود از هر ابزار ممکن استفاده می کند تا قوانین اسلام اجرا نشود و این موضوع امر طبیعی برای دشمنان اسلام است.

مولوی رئیسی خاطر نشان کرد:: هدف دشمنان انقلاب اسلامی و دین اسلام این است که بی بندوباری را در جوامع اسلامی ترویج دهند و نظام کفر در جهان حکمفرما شود.

وی تصریح کرد: اخیرا نیز مشاهده کردیم که پارلمان اروپا در تلاش است که سازمان مردمی سپاه پاسداران را در لیست سازمان های تروریستی قرار دهد اما در این تصمیم مردد دارد. ایران همچون گذشته با قدرت و صلابت به مسیر خود که همان مسیر اسلام و قرآن است ادامه می دهد و از تحریم ها و چنین اقداماتی نا امید نمی شود.

امام جمعه اهل سنت گلشن اذعان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران یک نهاد مردمی است که در تمامی صحنه در کنار مردم حضور داشته و هیچ فردی نمی تواند اقدامات مردمی این نهاد را منکر شود.

مولوی رئیسی گفت: دشمن بداند ایران اسلامی تحت تاثیر اقدامات کور دشمنان اسلام قرار نمی گیرد و با امید به خداوند متعال و  پشتوانه مردم به اهداف و آرمان های خود می رسد و همه مشکلات را پشت سر می گذارد.

انتهای خبر/
دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب: 26103
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *