800
۰
فرمانده سپاه سیب و سوران:

اهمیت تحقق شعار سال نیازمند جهاد تبیین است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیب و سوران گفت: برای اینکه جهش تولید تحقق پیدا کند باید اهمیت ورود به این مسئله برای آحاد مردم تبیین شود.
اهمیت تحقق شعار سال نیازمند جهاد تبیین است
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ غلامعلی سهرابی در نشست صمیمی که با حضور معتمدین و سران طوایف برگزار شد، گفت: تحقق شعار سال در گروی جهاد همه بوده و برای اینکه جهش تولید تحقق پیدا کند باید اهمیت ورود به این مسئله برای آحاد مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب به‌عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده است، افزود: در تمام مکاتب توسعه محور جهان امروز مردم یک ملت عنصر اصلی و محوری توسعه محسوب می‌شوند چرا که توسعه واقعی زمانی اتفاق می‌افتد که توده‌های مردم خود را در این فرایند سهیم و مسئول بدانند. علاوه بر این هنگامی که انگیزه و اراده جمعی مردم شکل بگیرد، یک نیروی خروشان و اثرگذار شکل می‌گیرد که می‌تواند بر هر مانع و مشکلی غلبه نماید. همچنین حضور گسترده مردم باعث هم‌افزایی نیروها و تجمیع همه ظرفیت‌ها می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیب و سوران با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته، انقلاب اسلامی همواره مورد هجوم دشمنان بوده و دشمنان، همواره به نادیده‌گرفتن نقاط قوت و سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی نقاط ضعف نهادها پرداخته‌اند؛ اظهار داشت: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کشور عدم نشر دستاوردهای انقلاب است که باید تلاش شود با استفاده از ظرفیت و امکانات موجود، این امر به نحو مطلوب تحقق یابد.

سهرابی خاطرنشان کرد: اقتصاد، موضوع بسیار مهم در بیانیه گام دوم انقلاب است و تأکید بر مشارکت مردم برای جهش تولید موضوعی است که خواه‌ناخواه با مفاهیمی همچون اعتماد عمومی و تأمین سرمایه اجتماعی در راستای توسعه و پیشرفت اقتصادی و تحقق یکی از مهم‌ترین ارکان بیانیه گام دوم انقلاب، پیوند می‌یابد. به‌ سخنی دیگر، جهش تولید بر محور و مشارکت مردم و مبتنی بر فرهنگ جهادی و انقلابی امکان‌پذیر خواهد بود؛ این مهم، نیازمند طرح و برجسته‌شدن در فضای جهاد تبیین است که مشارکت عمومی را می‌طلبد.
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 27445
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *