800
۰
مدیر تبلیغات اسلامی سراوان:

مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) در سراوان برگزار شد

مدیر تبلیغات اسلامی سراوان گفت: به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه (س) مراسم سوگواری در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) برگزار شد.
مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) در سراوان برگزار شد
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عابد سابکی در گفتگو با شستون ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س)، بیان کرد: مراسم سوگواری و عزاداری ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا(س) در مساجد و مراکز مذهبی سراوان برگزار و در حال برگزاری است.

وی افزود: نخستین مراسم عزاداری در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) با حضور شیفتگان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد و همچنین مراسم سوگواری ظهر امروز در حسینیه امام سجاد و امشب در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی سراوان خاطر نشان کرد: به مناسبت ایام فاطمیه و به همت گروه جهادی دلدادگان حضرت موعود(عج) ۲ هزار پرس غذای گرم در بین عزاداران توزیع شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سابکی تصریح کرد: حضرت فاطمه الزهرا(س) در باب همسر داری، فرزند داری، عبادت، تقوا، حجاب و عفاف یک اسوه و الگو برای تمامی دختران و زنان مسلمان است.

وی اذعان کرد: حضرت فاطمه (س) دارای جایگاه ویژه نزد خداوند متعال و پیامبر اسلام (ص) است و در زندگی فردی و اجتماعی می‌توانیم از ایشان الگوبرداری کنیم چرا که با الگو برداری از شخصیت حضرت فاطمه(س) می‌توانیم بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌ها را رفع کنیم.

انتهای خبر/
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۵۹
کد مطلب: 27038
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *