800
۰
به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران سراوان انجام گرفت؛

برگزاری کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای طرح دیدار و تکریم خانواده شهدا

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سراوان از برگزاری کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین اجرای طرح دیدار و تکریم خانواده شهدا در هفته جهادکشاورزی خبر داد.
برگزاری کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای طرح دیدار و تکریم خانواده شهدا
به گزارش پایگاه خبری شستون، به مناسبت فرارسیدن هفته جهادکشاورزی جمعی از مسئولان شهرستانی سراوان در منزل شهدای سراوانی حضور یافتند و ضمن همنشینی و گفتگو با آنها از صبر و بردباری این خانواده‌ها تشکر کردند، همچنین کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در محل آموزش و پرورش سراوان برگزار شد.

غلامعلی اسلامی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سراوان گفت: کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با موضوع بررسی وضعیت تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش سراوان با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر آموزش و پرورش، رئیس شورای شهر و جمعی از مسئولان شهرستانی سراوان برگزار شد.

وی با بیان اينکه خانواده شهدا ولی نعمتان این انقلاب هستند و ما در قبال آنها مسئول هستیم، گفت: در راستای طرح سپاس و تجلیل و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران در هفته جهادکشاورزی دیدار و دلجویی از سه خانواده شهیدان کهطور گمشادزهی، محمدرضا ملازهی و محمدصدیق جنگی‌زهی با حضور نجارزاده جانشین انتظامی، مدیر جهادکشاورزی، مسئول بسیج ادارات و جمعی از مسئولان شهرستان صورت گرفت.

اسلامی ادامه داد: اقتدار و عزت امروز انقلاب اسلامی به برکت خون این شهداست و ما وظیفه داریم تا از خانواده این بزرگمردان تقدیر و تشکر کنیم و به مشکلات آنها رسیدگی کنیم  تا مبادا شرمنده شهدای گرانقدر باشیم. 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سراوان با بیان اینکه شهرستان سراوان شهری شهیدپرور است، ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا مایه دلگرمی است؛ ما در سراوان شهدای بسیاری داریم که نمونه آن خانواده شهید محمدصدیق جنگی‌زهی جوانترین شهید جهادگر دفاع مقدس با ۱۷ سال سن در شهرستان سراوان است که به صورت داوطلب از طریق جهاد سازندگی به جبهه اعزام شد و در آذر ۱۳۶۵ بر اثر اصابت ترکش خمپاره در اهواز به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

وی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا را وظیفه خود می‌دانیم و از موهبات الهی است، خاطرنشان کرد:  این دیدارها باعث تقویت روحیه انقلابی در مسئولین می‌شود، ما توفیق یافتیم امروز به دیدار خانواده این شهدا برویم که در راه انقلاب کبیر اسلامی به شهادت رسیدند.

در پایان این دیدارها به رسم یاد بود لوح تقدیر و کارت هدیه به خانواده این شهدا تقدیم شد.
شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۵۸
کد مطلب: 26566
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *