800
۰
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراوان مطرح کرد:

کوتاه‌شدن روند شاغل شدن با راه‌اندازی سامانه جستجوی شغل

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراوان راه‌اندازی سامانه جستجوی شغل و کوتاه‌شدن روند شاغل شدن خبر داد.
کوتاه‌شدن روند شاغل شدن با راه‌اندازی سامانه جستجوی شغل
 سید ابراهیم حسینی در گفتگو با شستون بیان کرد: سامانه جستجو شغل به‌تازگی توسط وزارتخانه طراحی و به استان‌ها و شهرستان‌ها ابلاغ شده و در حال حاضر در سیستان و بلوچستان و سراوان اجرا می‌شود.
 
 وی افزود: درگذشته افراد جویای کار به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه می‌کردند؛ اما هم اکنون با راه‌اندازی سامانه شغل این پروسه کوتاه شده و افرادی که به دنبال شغل هستند می‌توانند در این سامانه با یک جست‌وجو شاغل شوند.
 
 سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراوان ادامه داد: همچنین در این سامانه کارفرمایانی که به دنبال نیروی کار ماهر و نیمه‌ماهر هستند می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.
 
 حسینی تصریح کرد: در شهرستان‌هایی که دفتر کاریابی فعالیت دارد، رزومه افراد جویای کار توسط دفتر کاریابی مورد پذیرش واقع می‌شود و این شغل به شرکت معرفی می‌شوند؛ اما اگر پس از پنج‌روز دفتر کاریابی عکس‌العمل نشان نداد و تأیید نکرد، کارفرما می‌تواند درخواست خود را در سامانه به‌صورت مستقیم بارگذاری و نیروی کار را درخواست نمایند.
 
 وی با بیان اینکه معرفی سامانه جستجوی شغل نیازمند اطلاع‌رسانی است، تصریح کرد: در این سامانه برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، افراد دارای دیپلم و بی‌سواد نیز شغل درخواست می‌شود و می‌توانند شاغل شوند.
 
 
 انتهای خبر/
سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 27075
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *