800
۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران خبر داد:

شور انتخاباتی با حضور رأی اولی در شعب اخذ رأی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت: حضور رأی اولی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند به‌عنوان جشن تکلیف سیاسی، شور و نشاط خاصی به فضای انتخابات در سیب و سوران بخشیده است.
شور انتخاباتی با حضور رأی اولی در شعب اخذ رأی
 غلامعلی سهرابی در گفتگو با شستون بیان کرد:بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت این دوره از انتخابات از جوانان رأی اولی به‌عنوان پیشران و پیشرو نام بردند و تأکید دارند جوانان رأی اولی باید در این دوره از انتخابات شرکت کنند و در راستای منویات مقام معظم رهبری تمامی دانش‌آموزان رأی اولی در مراسم شور انتخاباتی که به همت سپاه شهرستان سیب و سوران برگزار شد حضور یافته و رأی خود را به‌عنوان یک  تکلیف سیاسی به صندوق اخذ رأی انداختند.

وی افزود: باتوجه‌به اهمیت برگزاری باشکوه انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در کشور، همه آحاد مردم وظیفه دارند تا با انتخاب اصلح و شناخت کافی از کاندیدهایی که در گود انتخابات حضور دارند در انتخابات مشارکت حداکثری خود را به نمایش بگذارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران ادامه داد: شور و نشاط رأی اولی‌ها و حضورشان در جشن تکلیف سیاسی یکی از نمادهای مردم‌سالاری دینی در کشور است و حضور پرشور این جوانان می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

سهرابی باتوجه‌به این مورد که  چشم جهان به نتیجه انتخابات ایران است و اثر رأی ما فقط در داخل کشور نیست و در دنیا تأثیر دارد، بیان کرد: هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد تأثیر محکمی برای آینده کشور از نظر تحولات و پیشرفت‌ها دارد.

وی با بیان این موضوع که این مسئولیت بسیار بزرگ و حساس است، تصریح کرد: دانش‌آموزان با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی و آراء خودتان می‌توانید در تعیین آینده کشور نقش‌آفرینی و فردی را انتخاب کنید که برای آبادانی کشور و رفاه مردم تلاش کند.

سهرابی در پایان با اشاره به‌ضرورت انتخاب اصلح و معیارهای انتخاب یک فرد اصلح افزود: مشارکت در انتخابات، حق و تکلیف همه ماست. ما باید با حضور پرشور خود در انتخابات، به دشمنان نشان دهیم که هیچگاه از آرمان‌های خود دست نخواهیم کشید؛ اما این مشارکت می‌بایست همراه با انتخاب اصلح باشد.

انتهای خبر/
جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب: 27340
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *