800
۰
در نشست خبری فرمانده سپاه سیب و سوران مطرح شد:

اجرای بیش از ۱۲۰ برنامه در سیب و سوران به مناسبت دهه فجر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران از اجرای بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه در شهرستان سیب و سوران به مناسبت دهه فجر امسال خبر داد.
اجرای بیش از ۱۲۰ برنامه در سیب و سوران به مناسبت دهه فجر
غلامعلی سهرابی در گفتگو با شستون بیان کرد: امسال شاهد جشن پیروزی ۴۵ سالگی عمر انقلابی هستیم که با کوله باری از تجربه از ۴۴ سالگی خود با تمام حوادث و فتنه‌های متعدد به راه خود ادامه می‌دهد.

وی محوریت بخش اعظمی از برنامه‌های دهه فجر را روشنگری و بصیرتی و تبیین دستاوردهای انقلاب ذکر کرد و افزود: گل‌باران گلزار شهدا، دیدار با امام‌جمعه شهرستان، نشست‌های سبک زندگی اسلامی و انقلابی، یادواره‌های شهدای محله، اردوی راهیان نور دانش‌آموزی، برگزاری وبینارهای مجازی جهاد تبیین و برگزاری جشن‌های مختلف از جمله برنامه‌هایی است که در دهه فجر امسال در شهرستان با دبیری بسیج و سپاه اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران اضافه کرد: امسال تقریباً همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اجرای برنامه‌های دهه فجر دخیل هستند.

 سهرابی راهبرد نظام اسلامی را مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و راهبرد دشمن را عدم شرکت در انتخابات ذکر و خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات سبب ایجاد انسجام ملی می‌شود که تاکنون ۳۹ دوره انتخابات برگزار و هر دوره اهمیت خاصی داشته است. امروزه به‌واسطه پمپاژ خبری و جنگ رسانه‌ای دشمنان، دشمنان طبل شرکت‌نکردن در انتخابات را می‌کوبند که باید گفت انتخاب نمایندگان جدید، خون تازه‌ای در رگه‌های مجلس جاری می‌کند و ورود افراد جدید به مجلس، بارقه امید جدیدی را به جامعه تزریق خواهد کرد.

وی استقلال سیاسی، عزت، عظمت و ارزش کشور و خروج از وابستگی به خارج استقلال در جنبه‌های مختلف، پیاده‌شدن احکام اجتماعی و استقرار حکومت اسلامی، تقویت روحیه اعتمادبه‌نفس و خودباوری و دستاوردهای شگرف را از آثار و نتایج پیروزی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: در عرصه نظامی تقریباً به نقطه آسیب‌ناپذیری رسیده‌ایم و با صرف فعل توانستن، بسیاری از قله‌های پیشرفت را فتح کرده‌ایم.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب: 27217
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *