800
۰
امام جمعه سراوان:

انقلاب اسلامی تنها حکومتی است که انقلابش را به رفراندوم گذاشت

امام جمعه سراوان گفت: هیچ کجای دنیا و در هیچ کتب تاریخی مشاهده نمی‌کنید که انقلابی ایجاد شود و انقلابش را به رای مردم بگذارد و رفراندوم ایجاد کند اما انقلاب اسلامی ایران این کار را انجام داد.
انقلاب اسلامی تنها حکومتی است که انقلابش را به رفراندوم گذاشت
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری بیان کرد: سال جدید که از سوی ولی امر مسلمین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران به عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده را تبریک می‌گویم و قرار گرفتن در ماه پر فضیلت رمضان را گرامی می‌داریم.

وی افزود: ۱۶ سال است که نگاه رهبر فرزانه انقلاب به مباحث اقتصادی و معیشت بوده است، با شناخت دقیق توطئه‌های دشمن سنگر بندی‌هایی را ایجاد می‌کنند که دچار مشکل نشویم.

امام جمعه سراوان گفت: مهار تورم و حمایت از تولید نیازمند بسترهایی است که هر کس به اندازه رسالت خود موظف است این موارد را ایجاد کند تا شاهد رفع و مهار تورم باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به سالروز صدور بیانیه سازمان ملل علیه حکومت رژیم بعث عراق به دلیل به کار بردن سلاح‌های شیمیایی در جنگ ایران و عراق، خاطر نشان کرد: حقانیت انقلاب اسلامی در این بود که شرورترین آدم را مستکبران عالم علیه انقلاب تجهیز کردند به این دلیل که انقلاب را کنترل و از بین ببرند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یادآور حقانیت انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: امروز تبلیغات دشمن علیه انقلاب آنچنان است که غباری ایجاد کند اما دشمن نمی‌داند که مردم ایران عاشق انقلاب هستند به همین دلیل شیطنت می‌کنند.

امام جمعه سراوان اضافه کرد: دهم ماه مبارک رمضان سالروز وفات حضرت خدیجه بانوی با فضیلت اسلام، ام المومنین است، متاسفانه جایگاه این بانوی پر فضیلت در بین ما به عنوان‌ام المومنین پر رنگ نیست که جای تأسف دارد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری ادامه داد: حضرت خدیجه(س) اول بانوی آستان نبوی و شخصیت برجسته است که دست وی را در همه صحنه‌های بروز و ظهور و جوانه و رشد اسلام مشاهده می‌کنیم.

وی با اشاره به قرار گرفتن در روز جمهوری اسلامی، بیان کرد: ۱۲ فروردین ماه مانند ۲۲بهمن یوم الله است. در هیچ جای دنیا و هیچ کتب تاریخی نمی‌توان مشاهده کرد که انقلابی ایجاد شود و سپس آن را به رأی مردم بگذارد و رفراندوم ایجاد کند.

امام جمعه سراوان گفت: تنها انقلابی که انقلابش را به رای مردم گذاشت انقلاب اسلامی ایران بود تا جمهوری اسلامی شود. مردمی‌ترین انقلاب تبدیل به اسلامی‌ترین انقلاب شد و در این روز تقریبا بستر شرارت و حکومت‌های ۲۵۰۰ ساله برچیده شد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: اگر منصفان عالم نگاه منصفانه به انقلاب داشته باشند متوجه خواهند شد که انقلاب در همه ابعاد خدمات ارزنده‌ای و دستاوردهای عظیمی را به دست آورده است.

وی تصریح کرد: امروز برخی از افرادی که در بدنه انقلاب رشد کرده‌اند به ارزش‌های انقلاب اهانت می‌کنند با رفتار و کردار به خصوص در این زمان بی‌حجابی و بی‌عفتی را ترویج می‌دهند که باید با چنین افرادی برخورد شود.
انتهای خبر/
جمعه ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب: 26299
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *