800
۰
امام جمعه موقت اهل سنت جالق مطرح کرد؛

تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ فروردین/ برگزاری انتخابات در ایران نشان از اهمیت دادن به مردم است

مولوی مجیب الرحمن رئیسی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال پنجاه و هفت شکل گرفت اما با حضور آگاهانه، متعهدانه و آزادانه مردم در پای صندوق های رأی در دوازدهم بهمن ماه تثبیت شد.
تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ فروردین/ برگزاری انتخابات در ایران نشان از اهمیت دادن به مردم است
مولوی مجیب الرحمن رئیسی امام جمعه موقت گلشن در گفت و گو با شستون بیان کرد: دوازدهم فروردین در تقویم ایران به عنوان روز جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است چرا که در این روز ملت مسلمان ایران نظام اسلامی را قبول کردند و به آن رأی آری دادند.

وی افزود: ۹۸ درصد مردم ایران در این روز از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام رضایت کردند و خواهان تثبیت حکومت اسلامی در ایران شدند.


امام جمعه موقت اهل سنت گلشن با بیان اینکه دوازدهم فروردین را باید گرامی بداریم چرا که در این روز نظام اسلامی تثبیت شد، ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال پنجاه و هفت شکل گرفت اما با حضور آگاهانه، متعهدانه و آزادانه مردم در پای صندوق های رأی در دوازدهم بهمن ماه تثبیت شد و نظام جمهوری اسلامی را برای اداره کشور انتخاب کردند.

مولوی رئیسی خاطر نشان کرد: اگر یک بررسی اجمالی داشته باشیم از ابتدای انقلاب به طور میانگین هر یک و نیم سال یک بار یک انتخابات در کشور برگزار شده و این نشان می دهد که مردم در اداره کشور سهیم هستند.

وی تصریح کرد: در هیچ کجای دنیا حضور مردم در تعیین سرنوشت خود به گونه ایران نیست، در کشور های عربی حکومت سلطنتی و در اختیار خاندان خاصی است، در بسیاری از کشورها دموکراسی وجود ندارد اما در ایران اسلامی دموکراسی واقعی وجود دارد.

امام جمعه موقت اهل سنت گلشن گفت:  در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رأی مردم حاکم است و در بسیار از موارد از انتخاب رهبر گرفته تا انتخاب رئیس جمهوری، مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی مردم دخیل هستند.


مولوی رئیسی اذعان کرد: برگزاری انتخابات در ایران نشان از اهمیت دادن به مردم است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رای مردم حرکت می کند.

وی خاطرنشان کرد: حکومت در عربستان سعودی سالیان سال است که در اختیار خاندان آل سعود قرار دارد، در امارت، بحرین، عمان و کویت نیز به همین صورت حکومت سلطنتی است و یک خاندان خاصی بر مردم حکومت دارند.

امام جمعه موقت اهل سنت گلشن گفت: در برخی از کشورهای منطقه نیز انتخابات برگزار می شود اما دموکراسی واقعی در آن کشورها جریان ندارد به دلیل اینکه در انتخابات های صورت گرفته تخلفات بزرگی رخ داده است.

مولوی رئیسی بیان کرد: آمریکا که خود را مهد دموکراسی می داند اما مشاهده می کنیم در انتخابات برگزار شده تخلفات بزرگی رخ داد که خودشان نیز اعتراف کرده اند اما در ایران اسلامی چنین مسائلی وجود ندارد و از رأی مردم امانت داری می شود.


انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۵۸
کد مطلب: 25076
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *