800
۰
از ابتدای سال تا کنون؛

۶۰۰ دستگاه چراغ روشنایی در سراوان نصب شده است

مدیر امور برق سراوان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰۰ دستگاه چراغ روشنایی و ۴۰ مورد رفع خاموشی کلی و تبدیل نزدیک به یک کیلومتر شبکه سرقت شده زمینی بلواری به شبکه هوایی در شهرستان سراوان با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال انجام شده شده است.
۶۰۰ دستگاه چراغ روشنایی در سراوان نصب شده است
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ یکی از معضلاتی که همواره شهروندان نسبت به آن گلایه داشته که مشکلاتی را برای آنها به وجود آورده روشنایی معابر سطح شهر سراوان بوده است.

تاریکی معابر علاوه بر اینکه عبور و مرور را برای شهروندان با مشکل مواجه کرده باعث افزایش ناامنی و سرقت در خیابان‌های تاریک می‌شود به همین دلیل گهگداری شاهد اعتراض شهروندان در بستر فضای مجازی هستیم.

نبود روشنایی حس ناامنی القا می‌کند
یکی از شهروندان سراوانی ضمن مطالبه از مسئولین جهت رفع تاریکی خیابان‌های شهر، گفت: در برخی از خیابان‌ها که روشنایی وجود ندارد باعث شده تا علاوه بر اینکه سرقت به سهولت انجام شود؛ مامن امنی برای معتادین کارتن خواب شده است.

وی افزود: نبود روشنایی حس ناامنی را میان شهروندان افزایش می‌دهد و از سوی دیگر رفت و آمد را برای زنان و کودکان سخت کرده به همین دلیل از مسئولین انتظار می‌رود که نسبت به رفع این مشکل تدابیر لازم را تخاذ نمایند.

نصب و اصلاح ۱۵۰۰ دستگاه چراغ روشنایی در سراوان
سمیرا رحمانی مدیر امور برق سراوان به خبرنگار ما گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰۰ دستگاه چراغ روشنایی و ۴۰ مورد رفع خاموشی کلی و تبدیل نزدیک به یک کیلومتر شبکه سرقت شده زمینی بلواری به شبکه هوایی در شهرستان سراوان با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال انجام شده شده است.

وی افزود: در سال گذشته ۱۵۰۰ دستگاه چراغ روشنایی نصب و اصلاح و ۱۷۰ مورد خاموشی کلی برطرف شده که علاوه بر آن چهار و نیم کیلومتر شبکه زمینی روشنایی بلواری که در اثر سرقت تخریب شده بود اصلاح و به صورت هوایی به جهت پیشگیری از سرقت اجرا شد.

این مقام مسئول ادامه داد: مجموعه اقدامات انجام شده در زمینه روشنایی در سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال انجام شده است.

رحمانی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ مورد رفع خاموشی که در اثر سرقت و تخریب کابل روشنایی انجام شده، خاطر نشان کرد: عمده خاموشی‌های سطح شهر به دلیل سرقت‌های مکرر شبکه و سرقت و تخریب کابل‌های روشنایی است.

وی تصریح کرد: از شهروندان محترم درخواست می‌نماییم در صورت بروز خاموشی با سامانه ۱۲۱ تماس حاصل نمایند در صورت رویت افراد مشکوک نزدیک به تجهیزات شبکه مراتب را سریعا به سامانه پلیس ۱۱۰ و سامانه ۱۲۱ اطلاع رسانی نمایند.

انتهای خبر/
شنبه ۱۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۷
کد مطلب: 26617
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *