800
۰
در سایه بی‌توجهی مسئولین؛

بازگشایی دیرهنگام مدرسه الله آباد شهرگُشت باعث گلایه والدین شد

شهروندان گشتی از عدم بازگشایی مدرسه شهید فهمیده روستای الله آباد شهرگشت پس از گذشت 10 فصل بازگشایی مدارس ابراز گلایه کردند.
بازگشایی دیرهنگام مدرسه الله آباد شهرگُشت باعث گلایه والدین شد
به گزارش پایگاه خبری شستون، هر ساله مدارس هم‌زمان با آغاز فصل پاییز یعنی ابتدای مهرماه در سراسر کشور فعالیت خود را آغاز می‌کنند؛ اما پس از گذشت 12 روز از مهرماه مدرسه شهید فهمیده الله آباد از توابع شهرگشت فعالیت خود را آغاز نکرده که برای والدین و دانش‌آموزانی نگرانی‌هایی به وجود آمده است.

شماری از اهالی روستای الله آباد شهرگشت از توابع سراوان در تماس با این پایگاه خبری از عدم بازگشایی دبیرستان شهید فهمیده روستا ابراز گلایه کردند.

به گفته اهالی این روستا پس از گذشت 10 روز از مهرماه و آغاز فصل تحصیلی جدید همچنان دبیرستان شهید فهمیده روستای الله آباد تعطیل است.

گلایه شهروندان گشتی از عدم بازگشایی مدرسه روستای الله آباد
حسین بر یکی از اهالی روستای الله آباد شهرگشت به خبرنگار ما گفت: در سایه بی‌توجهی مسئولین در این روستا تا کنون دانش‌آموزان دختر روستا که در مقطع متوسطه دوم تحصیل می‌کنند به دلیل تعطیل بودن مدرسه نتوانستند سر کلاس درس و مدرسه حاضر شوند.

وی افزود: از مسئول آموزش‌وپرورش عشایر شهرستان پیگیر این موضوع شدیم؛ اما وی اذعان داشته که مدرسه تحت‌نظر ما نیست؛ اما چطور سال گذشته این مدرسه تحت‌نظر آموز شو پرورش عشایری بوده؛ اما امسال نیست؟

این شهروند گشتی ضمن انتقاد از بازگشایی دیرهنگام مدرسه شهید فهمیده روستای الله آباد، گفت: دانش‌آموزان دختر به دلیل نبود پایه دوم و سوم متوسطه مجبور به ترک تحصیل می‌شوند و تحصیل دانش‌آموزان دختر این روزها به یکی از معضلات اصلی روستا تبدیل شده است.

حسین بر خاطرنشان کرد: روستای الله آباد در پانزده‌کیلومتری شهرگشت قرار دارد و مدرسه شهید فهمیده هر سال توسط آموزش‌وپرورش عشایر عشایری مدیریت می‌شده؛ اما امسال پس از گذشت 10 روز از فصل بازگشایی مدارس همچنان خبری از تحصیل و آموزش در این مدرسه نیست.

مدرسه شهید فهمیده تحت مدیریت عشایر نیست
حبیب‌الله حسین بر رئیس آموزش‌وپرورش عشایر سراوان دراین‌رابطه به خبرنگار ما گفت: مدرسه شهید فهمیده تحت نظارت و مدیریت عشایر نیست و دارای کد 4941 که مربوط به آموزش‌وپرورش سراوان می‌شود.

وی افزود: قرار بود این مدرسه به آموزش‌وپرورش عشایر واگذار شود که طی مکاتبات صورت‌گرفته توسط آموزش‌وپرورش سراوان با اداره کل، این اداره با این موضوع موافقت انجام نداده است.

رئیس آموزش‌وپرورش عشایر ادامه داد: مشکل مدرسه شهید فهمیده روستای الله آباد شهرگشت مرتفع و از امروز چهارشنبه دوازدهم مهرماه فعالیت مدرسه آغاز شده است.


انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 26773
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *