800
۰
با صدور پیامی صورت گرفت؛

تسلیت فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان در پی شهادت نیروهای انتظامی در راسک

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان با صدور پیامی شهادت جمعی از نیروهای انتظامی راسک در پی اقدام تروریستی را تسلیت گفت.
تسلیت فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان در پی شهادت نیروهای انتظامی در راسک
به گزارش پایگاه خبری شستون، سردار حسین ظریفی با صدور پیامی شهادت جمعی از نیروهای انتظامی راسک در پی اقدام تروریستی بامداد امروز را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

حمله جنایتکارانه دشمنان نظام و اسلام که منجر به شهادت رسیدن نیروهای جان بر کف نیروی انتظامی شد، موجب تأسف و تألم خاطر گردید.

وحدت مثال زدنی شیعه و سنی، فارس و بلوچ در این استان که به پایتخت وحدت اسلامی نام گرفته مورد پسند ایادی استکبار نیست به همین دلیل دنبال آشوب و ترور هستند.

امنیت ایران عزیز که خار چشم دشمنان شده است در پرتو غیرت و جوانمردی این جوانان است که در تمام نقاط کشور از نظام مقدس اسلامی حراست می‌کنند و در این راه شهدای کثیری تقدیم انقلاب اسلامی شده است، که شهادت غیور مردان فراجای سیستان و بلوچستان شاهدی بر این ادعاست.

اینجانب ضمن محکومیت شدید این جنایت کور و تروریستی، شهادت 11 تن از نیروهای خدوم فراجای سیستان و بلوچستان در مقر فرماندهی شهرستان راسک را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهان و پرسنل شریف فراجا در استان و خانواده معظم شهداء تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند سبحان برای این شهدای والامقام، همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، برای خانواده داغدار آنها صبر جمیل و اجر جزیل و برای مجروحین و مصدومین شفای عاجل مسئلت دارم.

انتهای خبر/
جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب: 27033
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *