800
۰
در پی درخواست تعیین تکلیف معلمان خرید خدمت؛

پیگیری مطالبات معلمان در دستور کار مسئولان قرار گرفت

فرماندار سراوان در پی درخواست و مطالبه معلمان خرید خدمات گفت: پیگیر مطالبات معلمان خرید خدمات از استانداری و اداره کل آموزش و پرورش خواهم شد.
پیگیری مطالبات معلمان در دستور کار مسئولان قرار گرفت
به گزارش پایگاه خبری شستون، جمعی از معلمان خرید خدمت شاغل در مدارس شهرستان سراوان با حضور در فرمانداری نسبت به وضعیت استخدامی و مشکلات صنفی خود با فرماندار، نماینده مردم ومدیر آموزش و پرورش دیدار و گفتگو کردند.

معلمان خرید خدمت در این دیدار اذعان داشتند که توسط یک شرکت واسطه با آموزش و پرورش همکاری دارند و با توجه به شرایط کاری مشابه و برتر با معلمان دارای کد استخدامی، اما از حقوق و مزایای پایین‌تری برخوردار هستند که آن‌هم به صورت منظم پرداخت نمی‌شود.

اغلب بیان داشتند که بیش از ۱۰ سال سابقه معلمی با عضویت خرید خدمات را دارند و نداشتن امنیت شغلی و بیمه و مزایا ابراز گلایه کردند.

معلمان خرید خدمت در این دیدار از فرماندار سراوان خواستار پیگیری مطالبات به حق آنها تا حصول نتیجه شدند.

سعید تجلیلی فرماندار سراوان بیان کرد: معلمانی که در مدارس سراوان به‌صورت خرید خدمت مشغول به تدریس هستند باید پیگیر مطالبات آنان باشیم.

وی افزود: ۱۰ سال خدمت این معلمان در مدارس نباید نادیده گرفته شود زیرا تجارب آنان بسیار ارزشمند است و این افراد در پرورش نسل آینده نقش مهمی ایفا می‌کنند.

فرماندار سراوان تصریح کرد: پیگیری رسیدگی به مطالبات معلمان را از طریق استانداری و اداره کل آموزش و پرورش استان در دستور کار قرار خواهم داد تا وضعیت این افراد تعیین تکلیف شود.

ملک محمد فاضلی نماینده حوزه انتخابیه سراوان نیز گفت: حق و حقوق معلمان را از مراجع بالا و در مجلس پیگیری خواهم کرد و با توجه به کمبود معلم در این شهرستان پیگیر خواهم شد که با جذب آنان از دانش و تجربه‌شان استفاده شود تا در مدارس ابتدایی، دانش آموزان با مشکلی مواجه نشوند.

انتهای خبر/
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 27039
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *