800
۰
در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) سراوان برگزار شد؛

برگزاری محفل انس با قرآن به یاد شهدای حادثه تروریستی راسک

محفل انس با قرآن کریم به یاد شهدای حادثه تروریستی راسک در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) سراوان برگزار شد.
برگزاری محفل انس با قرآن به یاد شهدای حادثه تروریستی راسک
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مختار سابکی امام‌جمعه موقت سراوان در آیین‌گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی راسک که با حضور خانواده معظم شهید ابوالفضل شهریاری در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) شهرستان برگزار شد، بیان کرد: یاد و خاطر شهدای مظلوم و مقتدر شهرستان راسک را گرامی می‌داریم و از بانیان برگزاری این جلسه بامعنویت قدر‌دانی می‌کنیم‌.

وی افزود: این حادثه تروریستی را محکوم می کنیم و از مسئولین می‌خواهیم عاملان این حادثه را شناسایی و برخورد بازدارنده داشته باشند چرا که انتظار همه مردم این است که با عاملین حادثه برخورد قاطع صورت گیرد.

امام‌جمعه موقت سراوان خاطرنشان کرد: برخی از انسان‌ها محاسبات آنها در این دنیا غلط است اما شهدای عزیز ما چون محاسبات دقیق داشتند خودشان را نجات دادند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سابکی تصریح کرد: تفاوت شهدا با ما انسان‌های عادی این است که شهدا در محاسبات خود دقیق هستند و به سعادت رسیدند و دارای مقام و جایگاه عالی نزد پروردگار عالم هستند.

وی اذعان کردند: شهدا، خدا را شاهد و نازل بر اعمال خود می‌دیدند و هر عملی را برای رضایت خدای متعال انجام می‌دادند، یکی از موفقیت‌های شهدا این بود که خدا را شاهد و ناظر بر اعمال خود می‌دانستند.

امام‌جمعه سراوان موقت سراوان با بیان اینکه خدا در زندگی شهدا پررنگ است، گفت: ما باید خدا را شاهد و ناظر بر اعمال خود بدانیم و الگوی ما در این زمینه باید شهدا باشند.

انتهای خبر/
شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 27058
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *