800
۰
با هدف ارتقاء و ترویج فرهنگ قرآنی انجام می شود؛

برگزاری کرسی های تلاوت قرآن در سراوان ویژه خانواده شهدا

کرسی های تلاوت قرآن ویژه خانواده شهدا با هدف ارتقاء و ترویج فرهنگ قرآنی در سراوان برگزار می شود.
برگزاری کرسی های تلاوت قرآن در سراوان ویژه خانواده شهدا
به گزارش شستون؛ جلسه نحوه برگزاری کرسی های تلاوت قرآن با هدف ارتقاء و ترویج فرهنگ قرآنی با حضور امام جمعه سراوان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولین در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام  و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان با بیان اینکه امروز به برکت مجاهدت شهیدان در امینت و آرامش زندگی می کنیم، گفت: شهادت هدفی است که فرد با آگاهی و هدفی مقدس و در راه خداوند متعال آن را انتخاب می کند و با اعتقاد کامل به حقیقت جان خود را  فی سبیل الله فدا می کند.

وی افزود: ایثار، فداکاری، جهاد و انقلابی بودن در وجود شهدا، جانبازارن، آزادگان و ایثار گران تجلی پیدا می کند که اگر فردی می خواد عاقبت به خیر شود باید در این مسیر گام بردارد.

امام جمعه سراوان شهدا و جانبازان را محنت کشیدگان پر افتخار انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از افتخارات خدمت گذاری به خانواده معظم شهدا و جانبازان است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: تکریم، توجه و حضور در خانواده شهدا، شنیدن درد دل آنها جهت رفع دغدغه های این عزیزان همواره مورد تاکید بوده و هست و این بار نیز برگزاری کرسی های تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان بهانه ای دیگر برای دیدار با خانواده شهدا و جانبازان شده که افتخار بزرگی برای مسئولین شهرستان به شمار می رود.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و جهش های خطرناک آن، این محافل نورانی و معنوی باید با رعایت دو چندان دستورالعمل های بهداشتی و در فضای باز برگزار شود.

حجت اسلام و المسلمین مراد نورایی یار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سراوان بیان کرد: به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و با هدف ارتقاء و ترویج فرهنگ قرآنی و همچنین تکریم خانواده شهیدان کرسی های تلاوت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی افزود: هر کرسی تلاوت به روح مطهر یک شهید والا مقام و با حضور مسئولین و قاریان قرآن  در منزل شهدا با رعایت دستورالعمل های بهداشی برگزار و در پایان از خانواده معظم شهدا تجلیل می شود.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 22488
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *