800
۰
در راستای مطالبه مردمی انجام شد؛

بازدید سرزده فرماندار سیب و سوران از جایگاه‌های عرضه سوخت

فرماندار سیب و سوران گفت: در پی مطالبه مردمی مبنی بر رفع معضل شلوغی صف‌های بنزین از جایگاه‌های سوخت شهرستان بازدید انجام شد.
بازدید سرزده فرماندار سیب و سوران از جایگاه‌های عرضه سوخت
فرشاد گرگیج در حاشیه بازدید از نحوه عملکرد خدمت‌رسانی جایگاه‌های عرضه سوخت در گفتگو با شستون بیان کرد: در راستای پیگیری یکی از مطالبات پرتکرار مردمی مبنی بر شلوغی جایگاه‌های سوخت به هر دو پمپ‌بنزین فعال در مرکز شهرستان آمدیم تا روند ارائه خدمت آنها را بررسی کنیم.

وی افزود: یکی از دلایل شلوغی پمپ‌بنزین‌ها، عدم رعایت حقوق شهروندی و عدم رعایت نوبت است. از شهروندان محترم درخواست داریم تا با رعایت نوبت و عدم سوخت‌گیری در گالن به حقوق دیگران ارزش قائل شوند.

فرماندار شهرستان سیب و سوران با اعلام اینکه از پانزدهم ماه جاری سوخت‌گیری به‌صورت زوج و فرد بر اساس تاریخ انجام می‌شود، تصریح کرد: مردم عزیز برای سوخت‌گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنند و در صورت نداشتن کارت سوخت حتماً دراسرع‌وقت برای دریافت آن اقدام کنند.

وی افزود: با افرادی که در جایگاه‌های عرصه سوخت در گالن اقدام به سوخت‌گیری می‌نمایند پس از شناسایی توسط عوامل جایگاه و دوربین‌های مداربسته جایگاه برخورد خواهد شد

فرماندار شهرستان سیب و سوران در پایان سخنان خود ضمن اعلام اینکه هیچ مشکلی برای تأمین سوخت موردنیاز خودروها در شهرستان وجود ندارد از شهروندان خواست با بی‌توجهی به شایعات، هرگونه مشکلی  را با شماره ۰۹۶۲۷ مطرح کنند.

انتهای خبر/
سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب: 27106
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *