800
۰
فرماندار سراوان:

انقلاب اسلامی پرچم‌دار تمامی نهضت‌ها در دنیا شده است

فرماندار سراوان گفت: انقلاب اسلامی پرچم‌دار همه نهضت‌ها در همه نقاط دنیا شده است.
انقلاب اسلامی پرچم‌دار تمامی نهضت‌ها در دنیا شده است
به گزارش پایگاه خبری شستون، سعید تجلیلی در چهارمین سالگرد شهادت حاج‌قاسم و اولین یادواره شهدای شهر محمدی با حضور فرماندار، فرمانده سپاه شهرستانی و جمعی از مردم شهیدپرور این خطه از کشور در شهر محمدی برگزار شد، با بیان اینکه دشمن با تمام قوا و توان می‌خواهد در اسلام نفوذ کند و اسلام را از بین ببرد، بیان کرد: اما انقلاب اسلامی پرچم‌دار همه نهضت‌ها در همه نقاط دنیا شده است.

وی افزود: سالگرد شهادت حاج‌قاسم را برنامه‌ریزی می‌کند و تعداد زیادی از مردم و زائرین مزار پاک و مطهر حاج‌قاسم را به خاک و خون می‌کشد و این درماندگی دشمنان ما را می‌رساند که بزدلانه جان عزیزان ما را می‌گیرند چرا که توان رویارویی را ندارد.

فرماندار سراوان با اشاره به ولادت حضرت فاطمه (س) و هفته بزرگداشت مقام زن، گفت: زنان ما بر تارک نظام و اسلام خوب می‌درخشند و علی‌رغم تبلیغات سوء و آشوب‌ها زنان هم مردانه کنار مردان خدمت به جهان اسلام می‌کنند، نسل فداکار و انقلابی را پرورش می‌دهند، زنان جمهوری اسلامی با افتخار کنار مردان آزادانه کار و زندگی می‌کنند.

تجلیلی با اشاره به جنایات اسرائیل، خاطرنشان کرد: رژیم دژخیم کودک کش که غرب و شرق با آن همکاری می‌کنند جان عده زیادی از جمعیت باریکه غزه را گرفت و نزدیک به ۲۳ هزار نفر را به شهادت رساند.

وی گفت: دشمن ساز خود را کوک کرده و در فضای مجازی در حال تبلیغ است تا مدیریت کند مردم پای صندوق‌های رأی حضور نداشته باشند؛ اما یک مجلس قوی است که می‌تواند مشکلات را حل کند اگر ما پای صندوق‌های رأی حضور نیابیم دشمن خوشحال می‌شود.

خدمت خالصانه شهدا به مردم
علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستانی سراوان نیز در این مراسم بیان کرد: هدف از برگزاری یادواره‌ها این است که از شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی که برای رضایت خدا جان خود را برای امنیت، آسایش و رفاه ما تقدیم انقلاب کردند، سپاسگزاری کنیم.

وی افزود: به‌واسطه خصوصیات اخلاقی و خدمت خالصانه به مردم خداوند متعال پاداش شهادت را به شهدای والامقام اهدا کرد.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان با بیان اینکه شهید سلیمانی به‌واسطه اخلاص و تلاش بسیار زیاد برای حفظ نظام و انقلاب به جایگاه والایی دست‌یافت، خاطرنشان کرد: باید از خانواده معظم شهدا تجلیل کنیم که چنین فرزندانی را پرورش دادند که امروز به این جایگاه و عزت در دنیا رسیده‌ایم.

 کلیدواژه راهبردی مکتب حاج‌قاسم جامعه ترین نوع نگاه به سردار سلیمانی
بهزاد دهواری شهردار محمدی ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، کلیدواژه راهبردی مکتب حاج‌قاسم را جامعه ترین نوع نگاه به سردار شهید دانست و گفت: اگر بخواهیم خلاصه بگوییم که سردار سلیمانی چه ویژگی‌های داشت باید بگوییم جامعیت برآمده از عقلانیت مهم‌ترین ویژگی شهید سلیمانی بود.

وی افزود: چهار رکن اصلی مکتب حاج‌قاسم ولایت‌مداری، اخلاص، مقاومت در مقابل دشمنان و فروتنی و مهربانی نسبت به ضعفا است.

انتهای خبر/
دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۵۵
کد مطلب: 27142
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *