800
۰
امام جمعه موقت سراوان:

سم‌پاشی دشمن در فضای مجازی علیه وحدت و امنیت ملی ایران

امام‌جمعه‌ موقت سراوان گفت: دشمنان در فضای مجازی و رسانه‌ها نسبت به دین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، وحدت ملی و امنیت ملی سم‌پاشی می‌کند لذا باید همه ما یک جهت‌گیری واحد مقابل دشمن داشته باشیم‌.
سم‌پاشی دشمن در فضای مجازی علیه وحدت و امنیت ملی ایران
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مختار سابکی با اشاره به اینکه انتخابات تزریق خون تازه به کالبد نظام جمهوری اسلامی ایران است، بیان کرد: بصیرت‌افزایی در خصوص حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح وظیفه ما است که باید به نحو احسن انجام شود.

وی افزود: انتخابات باید همگانی باشد و همه حضور داشته باشند چرا که حضور حداکثری در انتخابات باعث عزت کشور می‌شود.

امام‌جمعه‌ سراوان ادامه داد: دشمن تلاش می کند تا بین مردم و نظام دو قطبی ایجاد و مردم را ناامید و مأیوس کند که در مقابل ما وظیفه داریم با جهاد‌تبیین که واجب عینی است به روشنگری، بصیرت افزایی و به بیان حقایق و واقعیت‌ها بپردازیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سابکی تصریح کرد: دشمنان در فضای مجازی و رسانه‌ها نسبت به دین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، وحدت ملی و امنیت ملی سم‌پاشی می‌کند لذا باید همه ما یک جهت‌گیری واحد مقابل دشمن داشته باشیم‌.

وی اذعان کرد: هر کسی که بخواهد امنیت ما را درگیر کند دشمن ملت ایران اسلامی است اما مردم ما هوشیار و آگاه هستند به ویژه مردم سراوان که این موضوع را با حضور حداکثری در مناسبات ملی و مذهبی نشان داند در مقابل ما نسبت به وفاداری مردم وظیفه داریم و با تلاش حداکثری به آنها خدمت کنیم.

امام‌جمعه‌ موقت سراوان با بیان اینکه کشورهای اسلامی با رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل در حوزه سیاست، اقتصادی و ... قطع ارتباط کنند، خاطرنشان کرد: بنا به وعده خداوند متعال پیروزی متعلق به مردم غزه و در آینده نه چندان دور شاهد محقق شدن این وعده الهی خواهیم بود.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سابکی گفت: دهه فجر دهه زنده‌کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی و آشناکردن نسل جوان با ارزش‌های انقلاب است، وظیفه داریم نسل جوان را با دستاوردهای نظام در زمینه استقلال ملی، اقتدار بین المللی، بهداشت و درمان، امنیت و رشد علمی آشنا سازیم.

وی بیان کرد: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری دهه فجر مظهر اقتدار ملی و مظهر عزم ملی است چرا که در دهه فجر بود که ملت ایران با عزم راسخ بنای پوشالی و فساد را به رهبری حضرت امام از بین بردند.

انتهای خبر/
جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 27193
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *