800
۰
در بین روستای کهن کرمشاه مطرح شد؛

برنامه‌ریزی دشمن برای ایجاد شکاف بین مردم و نظام

فرماندار سیب و سوران گفت: باتوجه‌به فرارسیدن انتخابات دشمنان می‌خواهند با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری برای ایجاد شکاف بین مردم و نظام و نیز مردم را از صندوق‌های رأی دور کنند؛ اما به فضل الهی ناکام مانده و خواهند ماند و این آرزو را به گور خواهند برد.
برنامه‌ریزی دشمن برای ایجاد شکاف بین مردم و نظام
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ فرشاد گرگیج در جمع اهالی روستای کهن کرمشاه سیب و سوران بیان کرد: اقدامات و خدمات مثبت و ارزنده‌ای در دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف در استان و شهرستان انجام شده است، خدمات نظام بر کسی پوشیده نیست، کارهای بزرگی انجام شده است، در ایام دهه فجری که در آن قرار داریم بالغ بر ۳۷۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان در شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید و نیز روند کار پروژه‌های شاخص من‌جمله خط انتقال آب سد ماشکید، خط انتقال گاز، بیمارستان و... مطلوب ارزیابی شده و امیدواریم که در مطلوب‌ترین زمان شاهد بهره‌برداری این پروژه‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه پس می‌طلبد همه ما در برابر دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمن آگاه و هوشیار و نسبت به آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی کوشا باشیم، ادامه داد:
دشمنان اسلام و نظام از اوایل انقلاب تاکنون با طرق مختلف من‌جمله جنگ تحمیلی، قتل سیاسی‌های مختلف، تحریم‌های ظالمانه، ایجاد فتنه و آشوب و... علیه انقلاب و کشور تلاش کرده‌اند به‌طوری‌که در حال حاضر با جلوه‌دادن اینکه مسئولین به فکر مردم نیستند و برای رفع مشکلات مردم کاری انجام نمی‌دهند، می‌خواهند یاس و ناامیدی را در جامعه القا کنند.

فرماندار سیب و سوران اضافه کرد: همچنین باتوجه‌به فرارسیدن انتخابات می‌خواهند با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری برای ایجاد شکاف بین مردم و نظام و نیز مردم را از صندوق‌های رأی دور کنند؛ اما به فضل الهی ناکام مانده و خواهند ماند و این آرزو را به گور خواهند برد.

گرگیج تصریح کرد: در انتخابات پیش رو به امید خداوند متعال، مردم عزیز با آگاهی و بصیرت و بدون تعصبات قومی و مذهبی نسبت به انتخاب سرنوشت و آینده خود و جامعه و با انتخاب فرد اصلح، انقلابی، متخصص و جهادی و با مشارکت حداکثری در تعیین سرنوشت خود سهیم خواهند بود.

وی در پایان با اشاره به فرارسیدن ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن دعوت از همه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: مردم فهیم و ولایت‌مدار شهرستان امسال نیز با حضور پررنگ و پرشور خود، حمایت خود را بیش‌ازپیش از نظام و انقلاب اعلام و اتحاد، انسجام و همدلی خود را به گوش جهانیان خواهند رساند.

انتهای خبر/
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۴
کد مطلب: 27261
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *