800
۰
ناظر عالی قرارگاه مرکزی امام علی (ع):

در حوزه امنیت با هیچ‌ گروهکی اغماض نخواهیم داشت

ناظر عالی قرارگاه مرکزی امام علی (ع)، گفت: نیروهای مسلح کشور ایران اعم از ارتش، فراجا، سپاه و بسیج با هر کسی که بخواهد خدشه ای به امنیت وارد کند قطعا بدون اغماض برخورد خواهند کرد.
در حوزه امنیت با هیچ‌ گروهکی اغماض نخواهیم داشت
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ سردار رضا ترابی در برنامه تمرین تاکتیکی گردان‌های امام علی(ع) که با حضور امام جمعه سراوان، فرماندار، دادستان، رئیس دادگستری و جمعی از اعضای شورای اداری در سپاه شهرستانی سراوان برگزار شد بیان کرد: تمرین تاکتیکی در واقع برای حاکمیت قانون و اجرای امنیت تام برای مردم عزیزمان است چرا که امنیت خط قرمز نیروهای مسلح ایران است.
 
وی افزود: نیروهای مسلح کشور ایران اعم از ارتش، فراجا، سپاه و بسیج با هر کسی که بخواهد خدشه ای به امنیت وارد کند قطعا بدون اغماض برخورد خواهند کرد و آن‌ها را تحویل مقامات قضایی خواهند داد.

این مقام مسیول ادامه داد: در حوزه امنیت با هیچ کس و با هیچ گروهکی تعارف و اغماض نداریم چون امنیت مردم برای ما اولویت قرار دارد و این لباس را بر تن کرده ایم که جانمان را برای گسترش امنیت و مردم فدا کنیم.

ترابی خاطرنشان کرد: با حضور پرشور و پررنگ در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ به دشمن نشان خواهیم داد که ادامه دهنده راه شهدا هستیم.

علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستانی سراوان نیز در حاشیه این برنامه به خبرنگار ما گفت: تمرینات تاکتیکی گردان های امام علی سپاه شهرستان سراوان با حضور بزرگان، معتمدین و مسئولین شهرستان برگزار شد که هدف آمادگی برای مقابله با هرگونه اقدامی که دشمنان و معاندین به دنبال آن هستند و در تلاش هستند تا به گونه‌ای ناامنی را در منطقه القا کنند برگزار شد.

وی افزود: همانطور که خود مردم این انقلاب را به پیروزی رساندند همین مردم نیز خود حافظ انقلاب هستند و با سازماندهی در قالب گردان‌های امام علی (ع) امنیت منطقه را تأمین می‌کنند و به با بصیرت و آگاهی به هیچ کس اجازه آشوب و تحریک احساسات مردم را نخواهند داد.

 حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان بیان کرد: بسیجیان به جهت عشق، علاقه و دلبستگی که نسبت به نظام و امام راحل (ره) و ولی امر مسلمین دارند همواره در آمادگی کامل به جهت مقابله با هرگونه تهدید چه در بعد داخلی و اغتشاش و چه در بعد خارجی ایجاد شود وجود دارد.

وی افزود:  بسیجیان و گردان‌های امام علی آمادگی مقابله با توطئه دشمن و اغتشاش را دارند و توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.


انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۹
کد مطلب: 27208
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *