800
۰
در دومین روز از ایام‌الله فجر صورت گرفت؛

اهدای گل به مسافرین پرواز تهران_سراوان به مناسبت دهه فجر

در دومین روز از ایام الله دهه فجر با اهدای گل از مسافرین پرواز تهران_سراوان استقبال صورت گرفت.
اهدای گل به مسافرین پرواز تهران_سراوان به مناسبت دهه فجر
به گزارش پایگاه خبری شستون، سعید تجلیلی فرماندار سراوان که به همراه جانشین فرمانده سپاه شهرستانی و جمعی از مسئولین با حضور در فرودگاه شهدای سراوان به استقبال مسافرین پرواز تهران_سراوان رفتند، گفت: فرودگاه شهدای سراوان که پس از چندین سال تعطیلی مجدد فعل شده در روزهای سه شنبه و جمعه پرواز دارد.

وی ادامه داد: به موازات توسعه حمل و نقل هوایی و پیگیری‌های مسئولین در دولت و باتعامل، مساعدت عزیزان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه شهیدسجاد و همراهی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در جهت توسعه حمل و نقل به عنوان زیر ساخت‌های مهم و کلیدی در رونق اقتصادی، فرهنگی، درمانی و اجتماعی منطقه امسال به بار نشست.

فرماندار سراوان ضمن اشاره به پتانسیل‌های بالای فرهنگی، کشاورزی، گردشگری شهرستان، استقبال از پرواز سراوان_تهران را بسیار خوب دانست و گفت: خوشبختانه ظرفیت پروازها تکمیل بوده و متقاضیان بلیط از ظرفیت هواپیما بیشتر است که در صورت ادامه این روند باید برنامه ریزی‌ها برای افزایش تعداد پروازها در اولویت کاری قرار گیرد.

تجلیلی با اشاره به درخواست‌های گسترده مردمی برای پروازهای زیارتی مشهد بر حمایت از بخش خصوصی در تامین امکانات تکمیلی برای برقراری پرواز مشهد تأکید کرد.

وی ضمن تقدیر از عنایت‌های دولت مردمی و استاندار و مسئولان شهرستانی و استانی در برقراری دوباره پروازهای این فرودگاه از زحمات مجریان پروژه در طول اجرای پروژه در فصول سرد و گرم برای به ثمر رسیدن پروژه به نحو احسن تقدیر نموده و افزود: همکاری و مساعدت‌های مدیر کل فرودگاه‌ها و مدیر عامل شرکت هواپیمایی در برقراری پروازهای فرودگاه سراوان ستودنی بود.

گفتنی است در این مراسم مسئولین شهرستان با اهدای گل از مسافران و عوامل پرواز استقبال کردند.

انتهای خبر/
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب: 27229
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *