800
۰
فرماندار سیب و سوران:

جهاد تبیین همان جهاد اطلاع‌رسانی و جهاد امیدآفرینی است

فرماندار سیب و سوران گفت: جهاد تبیین، جهاد اطلاع‌رسانی و جهاد امیدآفرینی یک تکلیفی است بر عهده همه ما که می‌طلبد تمام دستگاه‌ها در این راستا بیش از بیش گام بردارند و خدمات نظام و دولت را تبیین و حس امیدواری را به جامعه القا نمایند.
جهاد تبیین همان جهاد اطلاع‌رسانی و جهاد امیدآفرینی است
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ فرشاد گرگیچ در نشست جهاد تبیین و نهضت روشنگری که با محوریت انتخابات و با حضور مسئول دفتر نهاد رهبری مجتمع آموزش عالی سراوان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه سپاه شهرستان، مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان و اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه مبارکه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به ارائه گزارش از اقدامات، خدمات دولت و پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها در حوزه‌های مختلف پرداخت.

وی ادامه داد: در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوزه دستاوردهای نظامی در دنیا حرف برای گفتن داریم و اتفاقات خوبی در همه حوزه‌ها رقم خورده است، دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون به انحای مختلف از تحریم‌های ظالمانه گرفته تا ترور و... سعی کرده حس ناامیدی را به جامعه القا و مردم را نسبت به مسئولین و خدمات انجام شده بدبین کند و نیز با فرارسیدن انتخابات، دشمن با شگردهای مختلف سعی دارد مردم را از صندوق‌های رأی دور کند؛ اما به فضل الهی و هوشیاری مردم، راه به جایی نخواهد برد.

فرماندار سیب و سوران افزود: خدمات نظام و دولت بر کسی پوشیده نیست، اقدامات و اتفاقات خوبی رقم خورده است، در همین ایام دهه مبارک فجر بیش از ۳۷۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان در شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید، امیدواریم که مبارک مردم عزیز باشد.

گرگیچ در ادامه با استناد از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص جهاد تبیین، گفت: جهاد تبیین، جهاد اطلاع‌رسانی و جهاد امیدآفرینی یک تکلیفی است بر عهده همه ما که می‌طلبد تمام دستگاه‌ها در این راستا بیش از بیش گام بردارند و خدمات نظام و دولت را تبیین و حس امیدواری را به جامعه القا نمایند.

وی در خصوص اقدامات انجام شده ستاد انتخابات شهرستان و نیز فعال‌بودن کارگروه‌های مربوطه و آمادگی ستاد جهت برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و اعتماد افزا نیز سخنانی ایراد کرد.

حجت السلام و المسلمین عزیزالله شیخ مسئول دفتر نهاد رهبری مجتمع آموزش عالی سراوان ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارکه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اشاره به جهاد تبیین و لزوم تبیین خدمات نظام و دولت اشاراتی داشت و عنوان کرد: حق مردم هست که بدانند چه‌کارها و خدماتی انجام شده است پس گزارش خدمات و کارهای انجام شده صادقانه و آن‌طور که صورت‌گرفته است انجام شود.

وی در ادامه ضمن اشاره به ایام انتخابات، تصریح کرد: باید رزومه و فعالیت‌های همه کاندیداها توسط مردم بررسی و سخنان همه شنیده شود و مردم عزیز فرد اصلح، انقلابی، باخدا، متعهد، متخصص و دلسوز را بدون تعصب قومی و مذهبی انتخاب کنند چرا که فردای قیامت برای انتخاب‌هایی که انجام می‌دهیم باید پاسخگو باشیم.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه کاندیداها باید به وظایفی که دارند آگاه و واقف باشند و در وهله اول خدا را در نظر بگیرند، با صداقت رزومه خود را بیان کنند تا مردم با بررسی رزومه آنان نسبت به انتخاب فرد اصلح اقدام نمایند، افزود: امیدواریم با حضور آگاهانه بابصیرت و حداکثری مردم در انتخابات، انتخاب سرنوشت و آینده خود و جامعه، شاهد مجلسی قوی، انقلابی، جهادی و خدمتگزار باشیم.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 27252
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *