800
۰
با هدف امید آفرینی انجام می شود؛

کلنگ زنی ۱۲ خانه بهداشت در سیب و سوران / سرمایه گذاری ۱۸ میلیارد ریالی دولت سیزدهم در حوزه سلامت و درمان

رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران گفت: با هدف امید آفرینی ۱۲ خانه بهداشت در این منطقه کلنگ زنی می شود.
کلنگ زنی ۱۲ خانه بهداشت  در سیب و سوران / سرمایه گذاری ۱۸ میلیارد ریالی دولت  سیزدهم در حوزه سلامت و درمان
به گزارش شستون، به مناسبت هفته سلامت ۲ واحد خانه بهداشت در شهر سیب و روستای آپاتان با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان، فرمانده سپاه، شهردار سب و جمعی از مسیولین کلنگ زنی شد.

ایوب کرد تمینی رییس مرکز بهداشت سیب و سوران ضمن تبریک هفته سلامت بیان کرد : در ادامه فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی در راستای توسعه زیر ساخت های حوزه سلامت در شهرستان سیب و سوران، در دومین روز از هفته سلامت در حوزه بهداشت شهرستان یک خانه بهداشت در روستای آپاتان و خانه بهداشت شماره دو شهر سیب کلنگ زنی شد.

وی گفت : تعداد ۱۲ خانه بهداشت دیگر هم در شهرستان کلنگ زنی خواهد شد که با افتتاح این خانه های بهداشت شاهد ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم عزیز خواهیم بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران اعتبار لازم برای پروژه های فوق را حدود ۱۸ میلیارد ریال بیان کرد و افزود: با توجه به مشکلات و تنگناهای اقتصادی در کشور تخصیص این اعتبار در حوزه سلامت از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و نشان از توجه مسئولین به حوزه سلامت دانست.

کرد تمینی اظهار امیدواری کرد با احداث و بهره برداری از این پروژه های بهداشتی در مناطق روستایی بتوانیم گوشه ای از مشکلات مردم با دسترسی آسان به خدمات بهداشتی و درمانی را فراهم نموده و با ایجاد موج امید آفرینی باعث ماندگاری مردم در روستاها و شهر های کمتر برخوردار بشویم.

وی در ادامه ضمن تشکر از حمایت های ریاست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شورای اداری شهرستان بیان کرد: این دو پروژه با همکاری و تعامل مسئولین محلی در اوایل نیمه دوم سال جاری به بهره برداری می رسد و با توجه به جذب بهورز و تامین تجهیزات که انجام شده است شاهد ارائه خدمات مطلوب در این دو منطقه از شهرستان باشیم.

انتهای پیام/
سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۳۲
کد مطلب: 25334
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *