800
۰
امام‌جمعه سراوان:

حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث یأس دشمنان می‌شود

امام‌جمعه سراوان گفت: حضور پرشور آحاد مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه باعث یأس دشمنان می‌شود چرا که دشمن به دنبال این است تا مردم در جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شرکت نکنند.
حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث یأس دشمنان می‌شود
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری بیان کرد: انقلاب اسلامی یادآور روشن‌شدن نور بر ظلمت، پیشی گرفتن حق بر ناحق و فجر روشنایی هم بر سرزمین امت ایران اسلامی و هم بر قلب‌ها و دلهاست.

وی افزود: انقلاب اسلامی نه تنها طاغوت را از سرزمین‌ ایران اسلامی دور ساخت و دست گنهکار و پلید رژیم پهلوی و مستکبران چپاولگران را از چپاول در منطقه قطع کرد بلکه نوری بر دل‌های مؤمنین تابید، فطرت‌ها را بیدار و دلها را به سمت خدا روشن ساخت.

امام‌جمعه سراوان با بیان اینکه ایام مبارک دهه فجر یادآور نعمت‌های الهی است، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران فرعون‌های زمان در خواب را به وحشت و به لرزه انداخت چرا که این نور دل‌های مؤمنین را به سمت خدا توجه داد و دلی که به سمت خدا توجه داده شود یقینا با مشرکین عالم مقابله می‌کند و ظلم را نمی‌پذیرد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری تصریح کرد: انقلاب اسلامی دنیا را متحول ساخت، خدعه شوم دشمنان را به دنیا معرفی و ملت‌ها را بیدار ساخت، اینکه در سراسر منطقه ملت‌ها علیه مستکبران عالم هستند به برکت انقلاب اسلامی است.

وی اذعان کرد: دست خدا از آستین ملت ایران قدرتمندانه بیرون شد و شیاطین عالم را به رسوایی کشید. این دهه را مثل ایام بعثت و ایام‌هایی که قدرت خدا توسط انسان‌های برجسته تجلی پیدا می‌کند گرامی بداریم.

امام‌جمعه سراوان گفت: انقلاب اسلامی توسط چندین عنصر مردم مومن، متحد و آگاه، آموزه های اسلامی مانند جهاد، شهادت و مقابله باکفر و رهبری و مرجعیت که در مفهوم ولایت فقیه است به پیروزی رسید که امروز دشمن تلاش دارد میان مردم و لایت و بین مردم و اسلام جدایی و گسست ایجاد کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ۲۲ بهمن، افزود: حضور پرشور آحاد مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه باعث یأس دشمنان می‌شود چرا که دشمن به دنبال این است تا مردم در جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شرکت نکنند و این موضوع را چماغ کند و با برنامه‌ریزی برای انجام توطئه به انقلاب اسلامی ضربه بزند و برای مردم مشکلاتی را به وجود آورد.

وی با بیان اینکه حضور پرشور در انتخابات باید بروز و ظهور کند، خاطرنشان کرد: دشمنان با تمام قوا در تلاش هستند که بتوانند انتخابات امسال را کمرنگ جلوه دهند و به دنبال این هستند که بگویند مردم ایران در صحنه نیستند، اجازه ندهیم دشمن در این زمینه امیدوار شود، با همه مشکلاتی که داریم اما مردم این انقلاب را دوست دارند و در تمامی صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنند.

امام‌جمعه سراوان گفت: انتخابات مسئله مهمی است و حضور و مشارکت از همه مباحث دیگر مهم‌تر است و به عنوان یک فرض و یک واجب برای خود بدانیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری با اشاره به حوادث غزه، بیان کرد: تمام قدرت‌های مادی جهان گرد هم جمع شدند اما نتوانستند مجاهدان و مبارزان قلیل در مقابل خودشان را که با دست خالی هستند، را مهار کنند.

وی تصریح کرد: کشتار بی رحمانه مردم غزه یقینا دل همه انسان‌های آزاده را رنجاند، جنایت اسرائیل نشان از این دارد که مهر باطلی بر نظم کنون جهان دارد، نشان از بطلان نظم و از بین رفتن نظم کنونی است و نظم نوین جهانی در راه است و یقینا در نظم جدید مقاومت جایگاه بالا و ولایی دارد.

انتهای خبر/
جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 27257
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *