800
۰
فرماندار سراوان مطرح کرد:

تحقق مشارکت حداکثری با جلب رضایت عمومی مردم

فرماندار سراوان گفت: برای تحقق مشارکت حداکثری درانتخابات تلاش دهیاران معطوف به جلب رضایت عمومی مردم باشد.
تحقق مشارکت حداکثری با جلب رضایت عمومی مردم
به گزارش پایگاه خبری شستون، سعید تجلیلی در جمع شوراها و دهیاران بخش مرکزی این شهرستان بیان کرد: با توجه به در پیش رو بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای تحقق مشارکت حداکثری تلاش دهیاران در راستای جلب رضایتمندی عمومی مردم باشد.

وی افزود: شوراها و دهیاران زمینه برگزاری انتخاباتی سالم در روستا را فراهم نموده تا شاهد افزایش مشارکت مردم در این دوره از انتخابات باشیم،چراکه این موضوع مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) قرار دارد و در سخنرانی خود در سال جاری به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اشاره نموده‌اند.

فرماندار سراوان به حضور دهیاران درخط مقدم خدمات رسانی بی‌واسطه به مردم اشاره و اضافه کرد: انتظار می‌رود دهیاران با حضور در مناطق روستایی تحت مدیریت خود در دسترس مردم باشند و از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات موجود در مناطق روستایی خود بپردازند.

تجلیلی خاطرنشان کرد: در راستای امید‌آفرینی و نشاط مردم تلاش شود؛ روسای شوراها و دهیاران گزارشی از عملکرد وخدمات دولت سیزدهم در مناطق روستایی به مردم ارائه نمایند.

گفتنی است: این نخستین نشست مشورتی راهبردی شوراها و دهیاران بخش مرکزی بود که درآن با حضور شهمیری بخشدار مرکزی به میزبانی فرمانداری سراوان برگزار و مشکلات روستاهای بخش مرکزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 27284
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *