800
۰
در آستانه انتخابات صورت گرفت؛

دعوت علمای اهل‌سنت سراوان برای مشارکت قوی در انتخابات

علمای اهل‌سنت سراوان در آستانه برگزاری انتخابات از مردم دعوت کردند تا در انتخابات مشارکت قوی داشته باشند.
دعوت علمای اهل‌سنت سراوان برای مشارکت قوی در انتخابات
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعی از علمای اهل‌سنت شهرستان سراوان مردم را به حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح دعوت کردند.

مردم فرهنگی و متدین سراوان مشارکت قوی در انتخابات خواهند داشت
مولوی محمد صدیق درازهی (حقانی) مسئول دفتر نهاد رهبری در امور اهل‌سنت سراوان و از علمای برجسته سراوان بیان کرد: مردم فرهنگی و متدین شهرستان سراوان که سال‌هاست مرزداری این خطه از کشور را برعهده دارند قطعاً در یازدهم دی‌ماه حضور باشکوهی و مشارکت قوی در پای صندوق‌های رأی حضور خواهند داشت.
وی افزود: توصیه می‌شود مردم معیارهای اصلح که همان استعداد، صلاحیت علمی و توانایی فرد است را در انتخاب کاندید مدنظر قرار دهند.
مسئول دفتر نهاد رهبری در امور اهل‌سنت سراوان ادامه داد: در انتخابات نامزدهای انتخاباتی اخلاق را رعایت شود، شکست‌خورده آن است که از نظر اخلاقی بازنده میدان شود.

انتخابات مسابقه‌ای برای خدمت به مردم
مولوی محمد رفیع حسین بر امام‌جمعه مسجد فاروقیه شهرگشت گفت: مردم سیستان و بلوچستان همه در انتخابات شرکت خواهند کرد و مشارکت پرشور و آگاهانه خواهند داشت.

وی افزود: توصیه می‌شود مردم تحقیق کنند و به فردی رأی دهند که پیگیر مطالبات مردمی باشد.

امام‌جمعه مسجد فاروقیه شهرگشت ادامه داد: انتخابات در کشور ما باید مسابقه‌ای برای خدمت باشد، نه مسابقه‌ای برای کسب قدرت؛ انتخابات اسلامی این‌گونه است.

انتخابات را وظیفه شرعی بدانیم
مولوی عبدالصمد نصرتی امام‌جمعه اهل‌سنت ناهوک بیان کرد: در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری حتماً شرکت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات را یک وظیفه شرعی بدانیم، خاطرنشان کرد: بهتر است یک شخص صالح که شایستگی و صلاحیت نمایندگی را دارد را انتخاب کنیم که به وظیفه‌ای که برعهده‌اش را به نحو احسن انجام دهد و حق‌وحقوق مردم را پیگیری نماید.

مردم پشتیبان نظام و انقلاب هستند
حافظ محمد اسلام محمد زهی یکی از علمای شهر سراوان ضمن دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی، تصریح کرد: در انتخابات ۱۴۰۲ با حضور پرشور و مردمی خودمان به دشمن بفهمانیم که مردمان ما مردمانی باایمان هستند که پشت نظام و انقلاب هستند.

وی اضافه کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری و رهنمودهای حضرت آقا در انتخابات شرکت خواهیم کرد تا مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران و انقلاب اسلامی باشد.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 27329
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *