800
۰
در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان رخ داد؛

نجواهای عاشقانه سراوانی‌ها با یگانه معبود عالم هستی

شهروندان سراوانی در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان به رازونیاز با خداوند متعال پرداختند.
نجواهای عاشقانه سراوانی‌ها با یگانه معبود عالم هستی
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ نخستین شب از لیالی قدر هم‌زمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با حضور مردم متدین سراوان از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه شب در مسجد جامع علی ابن ابی‌طالب (ع) شهرستان آغاز شد.

شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی و مذهبی در ابتدا به قرائت زیارت جوشن کبیر پرداختند و در ادامه با ذکر، دعا و نماز با خدای متعال به رازونیاز پرداختند.

در این شب‌ها که درهای مغفرت به روی بندگان گشوده می‌شود تا راه سعادت را پیدا کنند مردم مؤمن و ولایی سراوان با چشمانی اشک‌بار ندای الهی العفو الهی العفو به درگان ابدیت سر دادند تا طلب مغفرت کرده باشند.

سخنرانی، مدیحه‌سرایی، سوگواری به مناسبت ضربت خوردن مولای متقیان امیر المومنین امام علی (ع) و قرآن به سر از دیگر برنامه‌های این مراسم در مسجد جامع علی ابن ابی‌طالب (ع) بود که با حضور امام‌جمعه سراوان و فرمانده سپاه شهرستانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری امام‌جمعه سراوان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام ضربت خوردن و شهادت امام علی (ع)، بیان کرد: شب‌های قدر شب‌های آمرزش گناهان و توجه خدای متعال به بندگان است که امید داریم در این شب‌ها مورد عنایت خداوند متعال قرار گیریم.

وی افزود: لیالی قدر بسیار پر فضیلت است و بهترین فرصت محسوب می‌شود که برای آخرت توشه ذخیره کنیم.

امام‌جمعه سراوان خاطرنشان کرد: شب‌های قدر فضیلت‌هایی دارد که باید در این شب‌ها درک کنیم و بهترین بهره را ببریم، ذکر و دعاهایی برای این شب‌ها سفارش شده که در مسیر بندگی باید به آنها عمل کنیم.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcewf8zwjh8poi.b9bj.html
 
شنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 27417
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *