800
۰
در ماه مبارک رمضان انجام شد؛

 توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی میان نیازمندان سیب و سورانی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیب و سوران گفت: بیش از ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون تومان به همت قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان سیب و سوران توزیع شد.
 توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی میان نیازمندان سیب و سورانی
 غلامعلی سهرابی در گفتگو با خبرنگار شستون بیان کرد: هم‌زمان با ماه پرخیروبرکت رمضان، توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی باهدف دستگیری از خانواده‌های نیازمند در سطح شهرستان سیب و سوران با همکاری گروه‌های جهادی انجام شد.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی و نیاز به فعالیت گروه‌های جهادی در شهرستان، افزود: یقیناً باتوجه‌به شرایط اقتصادی آنچه که سبب جلب رضایت الهی در بهار مغفرت خواهد شد کمک‌رسانی به خانواده‌های نیازمند است که این بسته‌ها می‌تواند گره کوچکی از آن‌ها را باز نماید.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران ادامه داد: این بسته‌های معیشتی شامل اقلامی چون روغن، شکر، قند، لپه، سویا، ماکارونی، چای، رب و برنج است که هر بسته باارزش ریالی یک میلیون تومان آماده و به همت گروه‌های جهادی تحویل خانواده‌های نیازمند گردید.

 سهرابی خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی و امید آفرینی به مردم در مناطق محروم در اولویت برنامه‌های بسیج سازندگی قرار دارد و محور اصلی بسیج خدمات‌رسانی به مناطق محروم و محرومیت‌زدایی در قالب برنامه‌های عمرانی و غیرعمرانی است.

وی با تأکید بر اینکه بسیج سازندگی در هر عرصه‌ای که نیاز به همکاری باشد، آمادگی حضور دارد، اظهار داشت: بسیج سازندگی سیب و سوران در امدادرسانی به حوادث طبیعی از جمله سیل، تعمیر و مرمت مدارس، احداث سرویس‌های بهداشتی و کم‌آبی در یکسان اخیر با همکاری گروه‌های جهادی ورود پیدا کرده است.

انتهای خبر/

 
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۰۶
کد مطلب: 27436
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *