800
۰
امام‌جمعه موقت سراوان:

اعلام همبستگی جهانیان با فلسطین کم‌نظیر است

امام‌جمعه موقت سراوان گفت: امروز در قلب اروپا و آمریکا و دیگر کشورهای جهان مردم برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و غزه به خیابان آمدند و علیه صهیونیست شعار می دهند که این موضوع کم‌نظیر و بی‌نظیر است.
اعلام همبستگی جهانیان با فلسطین کم‌نظیر است
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مختار سابکی بیان کرد: یکی از مواردی که در ماه رمضان داشتیم راهپیمایی روز قدس بود که یک حرکت سیاسی بین‌المللی شگفت‌آفرین بود و جای تقدیر از یکایک افرادی دارد که در پیشگامی و پیش‌روی در تمامی عرصه‌ها پیش رو بودند.

وی افزود: متأسفانه در این ایام حوادث‌های غم‌بار و غم‌انگیز از شهادت عزیزان در شهرستان های چابهار، راسک و حادثه تروریستی سیب و سوران را شاهد بودیم که نشان از این دارد گروهک‌های تروریستی نفس‌های آخر خود را می‌کشند این حوادث محکوم است امیدواریم با پاسخ سخت و بازدارنده نیروهای نظامی و امینی مواجه شوند.

امام‌جمعه موقت سراوان ادامه داد: دشمن دنبال این است فضا را به سمتی سوق دهد که از مسئله اصلی یعنی غزه فاصله بگیریم، رهبر فرزانه انقلاب فرموده‌اند امروزه در رأس دنیای اسلام مسئله فلسطین و غزه باشد و همه ما باید احساس مسئولیت کنیم. قلوب همه مردم حتی غیر مسلمان با مردم مظلوم غزه است.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سابکی تصریح کرد: در کشورهای غیر اسلامی راهپیمایی‌هایی را از رسانه‌ها و فضای مجازی مشاهده می‌کنیم که در اعلام هم‌بستگی با مردم مظلوم غزه تظاهرات راه‌اندازی کرده‌اند و به خیابان آمدند و شعار داند که در طول این سال‌ها این حرکت کم‌نظیر و بی نظیر بود که نشان از تحقق جدید در دنیای اسلام است.

وی اذعان کرد: مسئله فلسطین امروز مسئله اول در کشورهای اروپایی و آمریکایی تبدیل شده و این موضوع را نباید کوچک قلمداد کنیم، فضاهای مجازی و رسانه ها در اختیار صهیونیست بوده و اجازه نمی‌دادند به نفع مردم مظلوم فلسطین شعار داده شود اما امروز از تریبون و رسانه‌های آن‌ها که هزینه کرده‌اند علیه آن‌ها شعار داده می شود.

امام‌جمعه موقت سراوان خاطرنشان کرد: مردم وظیفه خود را خوبی انجام داده اما برخی از دولت‌ها به وظیفه خود خوب عمل نکرده‌اند و به‌جای این‌که به نفع مردم فلسطین سخن بگویند کمک‌های تسلیحاتی به اسرائیل انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سابکی گفت: اما تأسف‌بار این است که کشورهای اسلامی به رژیم خبیث صهیونیستی کمک می‌کنند که کمک کشورهای اسلامی خیانت به امت اسلامی است. بهتر است هر گونه ارتباط سیاسی و اقتصادی با اسرائیل را باید قطع کنند.

وی تأکید کرد: دشمن به دنبال برهم‌زدن امنیت ملی و وحدت ملی است نباید اجازه دهیم دشمن به اهداف خود رسد و وحدت ملی از بین رود، اختلافات قومی، مذهبی، سیاسی و جناحی را کنار بگذاریم و همه در کنارهم برای هدف مهم و جهت‌گیری مشخص حرکت کنیم.

انتهای خبر/
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 27444
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *