800
۰
در پی انتشار یک کلیپ در فضای مجازی مطرح شد؛

اعلام آمادگی بهزیستی سراوان جهت درمان 2 کودک گرفتار در دام اعتیاد/ساماندهی معتادین متجاهر اتباع فقط با حکم قضایی و هماهنگی امور اتباع انجام می شود

رئیس بهزیستی سراوان گفت:تاکنون موفق به شناسایی محل سکونت دو کودکی که در دام اعتیاد گرفتار شده بودند نشدیم اگرشهروندان اطلاعاتی ازاین خانواده دارند در اختیار بهزیستی قرار دهند تا مراحل درمان آنها بدون فوت وقت آغاز شود.
اعلام آمادگی بهزیستی سراوان جهت درمان 2 کودک گرفتار در دام اعتیاد/ساماندهی معتادین متجاهر اتباع فقط با حکم قضایی و هماهنگی امور اتباع انجام می شود
به گزارش شستون؛ در چند روز اخیر کلیپی در فضای مجازی و گروه های واتساپی سراوان منتشر شد که در آن نشان می داد دو کودک حدودا هشت ساله در مخروبه های سطح شهر در کنار یک فرد معتاد که در حال استعمال مواد مخدر بوده، سیگار می کشیدند.

این کلیپ به سرعت در گروه های واتساپی سراوان باز نشر که واکنش های فراوانی را به دنبال داشت چرا که در کلیپ گفته می شد دو کودک سراوانی هستند اما اصل ماجرا چیست؟

خبرنگار ما برای بررسی این موضوع که احساسات شهروندان سراوانی را برانگیخته بود به سراغ عزیز ارباب رئیس اداره بهزیستی سراوان رفت که وی گفت: از تصاویر کودکانی که در کلیپ منتشر شده مشاهده می شود که این دو کودک از اتباع هستند، طبق قانون جهت ساماندهی معتادین متجاهر اتباع خارجی با حکم قضایی و هماهنگی امور اتباع خارجی انجام مب گیرد.

وی افزود: همچنین جمع آوری، ساماندهی و درمان معتادین متجاهر ۱۸ تا ۶۵ سال توسط بهزیستی انجام می شود.

ارباب تصریح کرد: شهرستان فاقد مراکز ترک اعتیاد برای افراد زیر ۱۸ است و چنین افرادی باید به استان اعزام شوند که تاکنون موفق به شناسایی محل سکونت دو کودکی که در دام اعتیاد گرفتار شده بودند نشدیم اگرشهروندان اطلاعاتی ازاین خانواده دارند در اختیار بهزیستی قرار دهند تا مراحل درمان آنها بدون فوت وقت آغاز شود.

وی خاطر نشان کرد: اگر شهروندان سراوانی کودکان دیگری را نیز شناسایی کرده که در دام اعتیاد گرفتار شده اند می‌توانند به بهزیستی معرفی نمایند تا درمان بدون فوت وقت انجام شود.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 25060
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *