800
۰
در همایش اجتماع دختران حاج‌قاسم مطرح شد؛

تلاش دشمن برای فاصله‌گرفتن جوانان از ارزش‌های انقلاب

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان گفت: دشمن تلاش می‌کند تا جوانان و نوجوانان از ارزش‌های انقلاب فاصله بگیرند؛ لذا ضروری است این موضوع برای نسل جوان به‌خوبی تبیین و روشنگری شود.
تلاش دشمن برای فاصله‌گرفتن جوانان از ارزش‌های انقلاب
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ علی ثمره حسینی در همایش اجتماع دختران حاج‌قاسم بیان کرد: همایش دختران حاج‌قاسم باهدف آشنایی نسل جوان با مکتب، راه، روش و سیره حاج‌قاسم برگزار شد.

وی افزود: نقش‌آفرینی جوانان در همه عرصه‌ها یکی از توصیه‌های مهم مقام معظم رهبری است که برای پیشرفت و آبادانی این کشور بایستی جوانان نقش‌آفرینی کنند و آن هفت مولفه‌ای که در علم و پژوهش، اخلاق و معنویت، مبارزه با فساد و عدالت‌خواهی مطالبه‌گری سبک زندگی اسلامی استقلال و آزادی است را به کار گیرند.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: دشمنان در خصوص آزادی شعار زن، زندگی و آزادی را سر می‌دهد که باید برای نوجوانان و جوانان روشنگری و تبیین شود تا نقش خود را در پیشرفت نظام و انقلاب به نمایش بگذارند و پیشران حرکت‌های بزرگی باشند و ما را به هدف نزدیک‌تر کنند.

ثمره حسینی تصریح کرد: باتوجه‌به هجمه‌هایی که دشمنان این روزها علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته‌اند، نیاز است که فرهنگیان این موضوع را به‌خوبی برای دانش‌آموزان تبیین کنند.

وی اذعان کرد: کانال‌های معاند و شبکه‌های ماهواره‌ای لجن‌پراکنی می‌کنند، اگر نتوانیم خوب روایت کنیم قطعاً در جنگ روایت‌ها باخت خواهیم داشت و دشمنانی که به دنبال تضعیف نظام هستند به اهداف خود دست خواهند یافت.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان گفت: دشمن تلاش می‌کند تا جوانان و نوجوانان را از ارزش‌های دفاع مقدس دور سازد، اما ازآنجایی‌که نظام ما برگرفته از قرآن کریم، سنت پیامبر و اهل‌بیت (ع) است باید تلاش مضاعف در این زمینه داشته باشیم.

ثمره حسینی با اشاره به اینکه یکی از توصیه و تأکیدات مقام معظم رهبری نقش‌آفرینی جوانان در گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: دشمن درجه یک ما آمریکا و صهیونیست است، بسیاری از دانشمندان ما را ترور کردند تا بتوانند مقابل پیشرفت نظام را بگیرند؛ اما امروز ما اقدامات بزرگی را انجام دادیم و به دستاوردهای عظیمی دست یافتیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته دشمن شعار زن، زندگی، آزادی را دنبال کرد تا اهداف خود که همان برهنگی و فرهنگ غرب است را میان بانوان ایرانی رواج دهد، از سوی دیگر به دنبال این هستند تا غیرت دینی و اسلامی را از ما بگیرند؛ اما در نظام اسلامی آزادی عمل در شریعت اسلامی است و باید دانش‌آموزان به‌عنوان آینده‌داران کشور در مسیر دین شریعت عمل کنند تا توطئه دشمنان خنثی شود.

انتهای خبر/
شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب: 26996
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *