800
۰
به‌مناسبت هفته مقاومت؛

همایش «فرزندان حاج‌قاسم» در سیب و سوران برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیب و سوران گفت:هم‌زمان با هفته مقاومت، همایش سراسری «فرزندان حاج‌قاسم» در بخش هیدوچ شهرستان سیب و سوران برگزار شد.
همایش «فرزندان حاج‌قاسم» در سیب و سوران برگزار شد
به گزارش شستون، غلامعلی سهرابی در این همایش، اظهار کرد: ما باید ابعاد شخصیتی و حماسی این بزرگ‌مرد را به نسل نوجوان و جوان منتقل کنیم تا بدون تحریف شخصیتی جوانان ما الگوی بی‌نظیری همچون شهید سلیمانی را هدف تعالی خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: درحالی‌که الگوی غربی‌ها مجازی هستند، اما الگوی جوانان و نوجوانان ایرانی مردان شجاع و غیرتمندی همچون حاج‌قاسم سلیمانی است که در میدان عمل توانست از امنیت، ثبات و آرامش این ملت دفاع کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت: ما باید در مسیر اعتلای این شهدا حرکتی بی‌نظیر انجام دهیم چرا که حاج‌قاسم انقلاب اسلامی را در سطح دنیا و جهان پرآوازه کردند.

سهرابی افزود: تجدید بیعتی که امروز نوجوانان دانش‌آموز با این شهید والامقام انجام دادند در تاریخ به یادگار خواهد ماند و امروز پیروزی امت اسلامی و تقویت جبهه مقاومت مرهون مجاهدت‌های شهید سلیمانی است که از جان خود گذشت تا امت اسلامی در عزت و عظمت باقی بماند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند تا فرهنگ بی‌بدیل حاج‌قاسم سلیمانی را به یک فرهنگ انحرافی تبدیل کنند درحالی‌که حق همواره پیروز بوده و سنگر حق و حقانیت همیشه پابرجا می‌ماند.

دانش‌آموزان شرکت‌کننده در همایش «فرزندان حاج‌قاسم سلیمانی» با اشاره به سیره و سلوک معرفتی و سادگی حاج‌قاسم سلیمانی، بر تداوم راه عزتمندانه این بزرگ‌مرد تأکید کرده و در این مراسم نیز از دانش‌آموزان برتر فرهنگی تجلیل شد.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب: 27111
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *