800
۰
مدیر تبلیغات اسلامی سراوان:

حاج قاسم سلیمانی سرباز ولایت و تابع امر مقام معظم رهبری بود

مدیر تبلیغات اسلامی سراوان گفت: حاج قاسم سلیمانی سرباز ولایت و تابع امر مقام معظم رهبری بود.
حاج قاسم سلیمانی سرباز ولایت و تابع امر مقام معظم رهبری بود
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عابد سابکی بیان کرد: میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز مادر و زن را به همه مادران تبریک و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان فراملی انقلاب اسلامی را تبریک می گویم.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) الگوی تمام مادران و بانوان مسلمان است، افزود: حضرت فاطمه این بانوی بهشتی القاب زیادی داشت که از جمله می توان به صدیقه، طاهره، مبارکه، زکیه، مرضیه، راضیه، محدثه، زهرا و بتول اشاره کرد.

مدیر تبلیغات اسلامی سراوان گفت: انتخاب نام نیکو برای فرزندان یکی از وظایف والدین است چه بهتر که از القاب حضرت فاطمه برای دختران خود نام انتخاب کنیم.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سابکی با اشاره به فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: همیشه گفته‌ایم کربلا در کربلا می‌ماند اگر حضرت زینب (س) نبود و می گوییم انقلاب اسلامی در ایران می‌ماند اگر حاج قاسم نبود.

وی اذعان کرد: حاج قاسم سلیمانی سرباز ولایت و تابع امر مقام معظم رهبری در خارج از کشور برای دفاع از انقلاب و ترویج انقلاب اسلامی حضور داشت و این حضور باعث شد تا انقلاب اسلامی به نقاط مختلف جهان صادر شود.

مدیر تبلیغات اسلامی سراوان تصریح کرد: اگر می‌گوییم حاج قاسم سلیمانی عمار، مقداد و سلمان بود گزاف نگفته‌ایم، حاج قاسم در خارج از مرزهای ایران رزمید تا آرمان‌های انقلاب اسلامی بماند و این ابرمرد جان خود را در طبق اخلاص گذاشت و شجاعانه برای نظام و مملکت خود در میدان حضور داشت.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۵۰
کد مطلب: 27108
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *