800
۰
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

انجام بیش از 700 بازرسی از اتباع خارجی در سراوان/ افزایش اجاره بها از جمله معضلات حضور تبعه های خارجی در این شهر

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سراوان گفت: حضور اتباع خارجی در شهرستان منجر به افزایش اجاره بها و اشغال شغل ها شده است.
انجام بیش از 700 بازرسی از اتباع خارجی در سراوان/ افزایش اجاره بها از جمله معضلات حضور تبعه های خارجی در این شهر
بشیر دهواری در گفت و گو با شستون اظهار کرد:  در 10 ماه اول سال جاری 718 مورد بازررسی از اتباع خارجی توسط بازرسان این اداره انجام شده است.

 وی ادامه داد: در بازرسی های انجام شده و افرادی که به صورت غیرقانونی اتباع خارجی را به کارگیری کرده بودند، 36 مورد جریمه  انجام شد  که پس از جریمه 22 فرد ایرانی جایگزین شدند.

 رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراوان با بیان مشاهده 36 تبعه خارجی حین بازرسی های انجام شده، و در ادامه در خصوص چگونگی به کار گیری اتباع بیگانه در این شهرستان، گفت: پروانه کسب متعلق به افراد ایرانی است اما به اتباع خارجی اجاره داده شده است و یا اینکه اتباع خارجی خود شریک هستند.

دهواری خاطر نشان کرد: از جمله معضلاتی که اتباع خارجی در شهرستان به وجود آورده اند، افزایش اجاره بها، اشغال شغل ها، بیکاری کارگران ایرانی است.

وی تصریح کرد: با توجه به بازرسی های انجام شده در واحد های صنفی شهرستان اتباع خارجی در زمینه های مختلفی مانند آهنگری، مکانیکی، صافکاری، رنگ آمیزی، وسایط نقلیه، پارچه فروشی، کارگران ساختمانی، کوره های آجر پزی، بلوک زنی و حفر چاه آب و فاضلاب مشغول به فعالیت هستند.
 
انتهای پیام/الف.د
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 13534
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *