800
۰

13هزار راس دام وارد سیستان وبلوچستان شد/ کاهش قیمت گوشت قرمز در بازار

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان وبلوچستان از واردات 13هزار و یک راس دام طی 10ماهه امسال خبر داد.
13هزار راس دام وارد سیستان وبلوچستان شد/ کاهش قیمت گوشت قرمز در بازار
به گزارش شستون؛ محمد محبی در گفتگو با عصرهامون اظهار کرد: از ابتدای امسال طی 10 ماه گذشته 13هزار و یک راس دام وارد استان سیستان وبلوچستان شده است.

وی افزود: با آغاز مجدد واردات دام از کشور پاکستان تاکنون 4هزار و773 نفر شتر نیز وارد استان شده که قصد داریم با برنامه ریزی های مدون و همکاری مشترک دستگاه های مربوط طی روزهای اخیر قیمت گوشت قرمز در استان را کاهش داده و به نرخ ایده آل و مناسب بازار برسانیم تا شهروندان در زمینه تهیه گوشت با مشکل مواجه نشوند.

وی تصریح کرد: امسال با توجه به شرایط پیش آمده در کشور پاکستان با کاهش واردات دام مواجه شده بودیم اما پس از رایزنی های انجام شده واردات مجدداً فعال شد که در این زمینه از دستگاه های ناظر و متولی نیز درخواست می شود تا نسبت به تنظیم شبکه توزیع بازار به طور جدی تری وارد شوند.

به گفته محبی؛ در حال حاضر بیشترین واردات دام از مرز کهک سراوان انجام می شود که روند قابل قبولی است و رشد بیشتری نیز خواهد داشت که طی 10ماهه سال 96 واردات 60هزار و813 راس دام گاو و گوساله به ثبت رسیده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان وبلوچستان افزود: در حوزه سوخت نیز با رشد 64درصدی کشفیات طی 10 ماهه امسال مواجه شده ایم که تجهیز گلوگاه های حساس به تجهیزات پیشرفته و بهره گرفتن از کاوشگر بومی ایرانی در حوزه کشفیات سوخت از عمده ترین دلایل افزایش این آمار است.

انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 13616
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *