800
۰
مسئول دوره مهارت آموزی و مجری آموزش دانشکاه فرهنگیان:

برگزاری آموزش آنلاین برای 1000 نفر از قبول شدگان آزمون استخدامی در زاهدان

یعقوب کریمی گفت: افرادی که در آزمون استخدامی آموزش و پروش قبول شده اند و دروه آنها در زاهدان بوده،دو دوره پودمان آنها به صورت مجازی برگزار می شود.
برگزاری آموزش آنلاین برای 1000 نفر از قبول شدگان آزمون استخدامی در زاهدان
یعقوب کریمی مسئول دوره مهارت آموزی و مجری آموزش دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با شستون بیان کرد: قبول شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 98، تحت عنوان  مهارت آموزان ماده 28، که دوره آموزشی آنها در سیستان و بلوچستان و زاهدان بوده، دوره های آنها در سه پودمان برگزار می شود.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا پودمان یک و دو به صورت مجازی برگزار که دروس به صورت متمرکز بارگزاری می شود و نیاز به مراجعه حضوری افراد نیست.

مسئول دوره مهارت آموزی و مجری آموزش دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: قبول شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش می توانند به سامانه الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان مراجعه و پس از اخذ دروس، برای امتحانات پایان پودمان آماده شوند.

کریمی  با اشاره به اینکه در کل استان سیستان و بلوچستان قریب به دو هزار نفر در آزمون استخدامی قبول شده اند، خاطر نشان کرد:  آموزش برای هزار نفر که دوره آنها در زاهدان بوده، به صورت مجازی و در دو پودمان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در صورت قبولی در دو پودمان،  پس از معرفی افراد از سوی دانشگاه فرهنگیان به آموزش و پروش، در مهرماه سر کلاس درس حاضر و تا آذر ماه پودمان سوم آنها برگزار و سپس آزمون جامع برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 18257
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *