800
۱
امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق:

آمریکا گرگی در پوستین میش است/ حقوق بشر آمریکایی یعنی قتل و کشتار

مولوی مجیب الرحمن رئیسی با اشاره به اینکه حقوق بشر آمریکایی یعنی قتل و کشتار، صفاکی، بی رحمی و جنایت، خاطر نشان کرد: هدف از آمریکا از حقوق بشر سوق دادن مردم به سمت بی بند و باری وعاری ساختن از معنویات و اخلاقیات است.
آمریکا گرگی در پوستین میش است/ حقوق بشر آمریکایی یعنی قتل و کشتار
مولوی مجیب الرحمن رئیسی امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق در گفت و گو با شستون بیان کرد: آمریکا که هموارده دم از رعایت حقوق بشر می زند در اتفاقات اخیری که رخ داد برای همه جهانیان ثابت شد که بزرگ ترین ناقض حقوق بشر سردمداران آمریکایی هستند.
 
 وی با بیان اینکه نژاد پرستی در آمریکا به اوج رسیده است، افزود: در اتفاقات اخیر مشاهده شد آمریکا  به جای اینکه محافظ جان و مال مردم باشد با بی رحمی و بی شرمی یک فرد سپاه پوست را به قتل رساند.
 
امام جمعه موقت اهل سنت شهرجالق ادامه داد: آمریکا گرگی در پوستین میش است که تمامی اتفاقات و حوادت ناگواریی که در جهان رخ می برد زیر سر آمریکا است.
 
مولوی رئیسی با اشاره به اینکه حقوق بشر آمریکایی یعنی قتل و کشتار، صفاکی، بی رحمی و جنایت، خاطر نشان کرد: هدف از آمریکا از حقوق بشر سوق دادن مردم به سمت بی بند و باری وعاری ساختن از معنویات و اخلاقیات است.
 
وی گفت: در زندان های گوانتانامو و دیگر زندان های آمریکا با شکنجه دادن  زندانیان به آنها ظلم می شود که از کمترین امکانات و حقوق انسانی محروم هستند.
 
 امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق اذعان کرد: افرادی که زرق و برق  آمریکا را می بینند فریب خورده اند اما در واقع آمریکایی ها می خواهند از لعاب ظاهری نیرنگ خود را کتمان کنند.
 
مولوی رئیسی گفت: امروز برای همه جهانیان مشخص است سردرمداران آمریکایی گروهی خودخواه، خون ریز و صفاک هستند که بویی از انسانیت نبرده اند.
 
انتهای پیام/
شنبه ۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 19052
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *