800
۰
امام جمعه موقت اهل سنت گلشن:

نماز در اسلام به منزله سر برای جسم انسان است

مولوی مجیب الرحمن رئیسی گفت: نماز در اسلام به منزله سر برای جسم انسان است، مسلمان بدون نماز نمی تواند نامی از اسلام داشته باشد.
نماز در اسلام به منزله سر برای جسم انسان است
مولوی مجیب الرحمن رئیسی امام جمعه موقت گلشن در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه تفاوت بین اسلام و کفر در نماز است، بیان کرد: ارکان پنجگانه اسلام نماز،شهادت، زکات، روزه و حج است.

وی گفت:نماز در اسلام به منزله سر برای جسم انسان است، مسلمان بدون نماز نمی تواند نامی از اسلام داشته باشد.

امام جمعه موقت اهل سنت گلشن ادامه داد: در جزء جزء قرآن تاکید فراوانی برای نماز شده و همچنین در احادیث برای افرادی که در نماز کوتاهی و یا غفلت می کنند مجازات های سخت در نظر گرفته شده و حتی در روایات داریم که کسی که نماز نمی خواند هیچ سهمی از اسلام ندارد.

مولوی رئیسی اذعان کرد: این که پیامبر اسلام (ص) برای جنگ می رفت در نزدیکی آن مکان شب اتراق می کرد اگر صبح صدای اذان می آمد به همرزمان خود می گفت که این جا مسلمان هست پس در نتیجه حمله نمی کرد که می توان گفت یکی از رایج ترین مسائل بین مسلمانان نماز است.

وی خاطر نشان کرد: نماز ستون دین است کسی که نماز را برپا بدارد دین را برپا داشته و کسی که نماز را منهدم می کند گویا اسلام و دین خدا را منهدم کرده است.

امام جمعه موقت اهل سنت گلشن بیان کرد: نماز باید با خشوع و وضو با اخلاص و با قلبی روشن و دلی پاک خوانده شود.

مولوی رئیسی اظهار کرد: خدا را به گونه ای عبادت کنیم که گویا او ما را می‌بیند و با این نیت نماز بخوانیم کخ حتماً خدا نظاره گر ماست.


انتهای پیام/خ
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۵۶
کد مطلب: 23934
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *