800
۰
فرماندار گلشن مطرح کرد؛

زنده نگه داشتن مکتب حسینی در جهان توسط حاج قاسم/ سردار دلها تاریخ ساز شد

مهران محمودی گفت: سردار سلیمانی در جهان مکتب حسینی و نهضت سرخ عاشورا را زنده نگه داشت و با شهادتش تاریخ ساز شد.
زنده نگه داشتن مکتب حسینی در جهان توسط حاج قاسم/ سردار دلها تاریخ ساز شد
مهران محمودی فرماندار گلشن در گفت و گو با شستون بیان کرد: پس از هزار و چهارصد سال از شهادت امام حسین (ع) همچنان شور و اشتیاق زنده نگه داشتن نهضت عاشورا توسط مردم وجود دارد فقط به دلیل از خود گذشتگی، ایثار و ولایت مداری که نسبت به جدش حضرت محمد (ص) داشت.

وی افزود: جهانیان فکر می کردند این موضوع افسانه بود منقضی شده اما حاج قاسم سلیمانی ثابت کرد نه تنها این موضوع افسانه نبوده بلکه در میان رادمردان همچون این شهید بزرگوار رادمردی، بزرگ منشی، ایثار و و لایت مداری همچنان وجود دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: حاج قاسم  مکتب حسینی که برای ما در اسلام به وجود آمده است را میان جهانیان زنده نگه داشت.

محمودی اضافه کرد: حاج قاسم نه تنها افتخار ایرانیان بلکه فردی جهانی است که در جهان ایثار، بزرگی و شهادت را جولان داد و به تنهایی به آمریکای جنایتکار و صهیونیست غاصب می گوید ما مرد میدان شما هستیم، بیایید، که ابر قدت های عرب نتوانستند حتی این کلام را در مخفی گاه های خود به زبان بیاورند که این افتخار است برای همه ایرانیان که بگوییم سرداران دلیر  و مکاتبی همچون قاسم سلیمانی ها داریم که تعداد آنها کم هم نیست.

وی اذعان کرد: افراد زمانی که از دنیا می روند به تاریخ می پیوندند اما بعضی از افراد تاریخ ساز می شوند، حاج قاسم سلیمانی از آن دسته افرادی بود که به فرمایش رهبر معظم انقلاب شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی هم برای ما شور آفرید و این مکتب اسلام را زنده نگه داشت.

فرماندار گلشن گفت: نهم دی ماه روز بصیرت و هم افزایی و میثاق مجدد امت با ولایت بود بصیرت یعنی حاج قاسم سلیمانی، ولایت مداری یعنی حاج قاسم سلیمانی؛ سردار سلیمانی مردی بصیر بود که در میدان های نبرد حق علیه باطل با بصیرت خود ضربه به دشمن و لرزه بر اندام کفار به وجود آورد و داعش را در زمان تعیین شده از پا در آورد و نابود کرد.

محمودی اظهار کرذد: حاج قاسم مطیع فرمان مقام عظمای ولایت بود و ولی مسلمین امر جهان را سرلوحه قرار داد باید درس بگیریم همانطور که مکتب حسینی را به راه انداختیم ترویج گر مکتب حاج قاسم باشیم.

وی تصریح کرد: حاج قاسم های ناشناخته و گمنام زیادی وجود دارد که همانند سردارسلیمانی ترویج گر این مکتب هستند، سردار سلیمانی فردی بود با شهادتش اسلام را زنده تر نگه داشت و شهادتش بقای نظام و اسلام را تضمین، تایید و تکمیل کرد.

انتهای پیام/
 
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 24456
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *