800
۰
مدیر امور برق سیب و سوران:

سردار رشید اسلام اسطوره غیرت و شجاعت بود/ مدد گرفتن حاج قاسم از شهید میرحسینی

محمد رحیم حسین بر گفت: سردار حاج فاسم سلیملنی اسطوره سجاعت و غیرت بود و شخصیتی مقتدر داشت.
سردار رشید اسلام اسطوره غیرت و شجاعت بود/ مدد گرفتن حاج قاسم از شهید میرحسینی
محمد رحیم جسین بر مدیر امور برق سیب و سوران در گفت و گو با خبرنگار شستون بیان کرد: سردار رشید و پر افتخار اسلام، حاج قاسم سلیمانی، که خود نماد ساده زیستی، پارسایی و ولایتمداری بود به دور از هیاهوها و خودنمایی های سیاسی و پس از یک عمر شجاعت و مجاهدت در راه دفاع از میهن، در میدان های مبارزه با نماد مجسم شیاطین سرانجام به مقام والای شهادت رسید و به ارواح طیبه شهدا پیوست.

وی افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اسطوره غیرت و شجاعت بود و این صفت بارزه و شاخصه، ایشان را به شخصیتی مقتدر در بین تمام آزادی خواهان جهان و حافظ صلح و امنیت خاورمیانه بدل ساخته بود.

مدیر امور برق سیب و سوران ادامه داد: حاج قاسم سرباز وطن و ولایی بود و بدون شک پرچمی که به همراه همرزمان شهیدش در حمایت از مظلومان برافراشتند، در راه مبارزه با استکبار جهانی در اهتزاز باقی خواهد ماند. استکبار جهانی بداند که همبستگی ملت ایران پس از شهادت ایشان دو چندان شده و مکتب سردار دل ها در دل دوستدارانش همیشگی و ماندگار است.

 حسین بر در ادامه شهادت حاج قاسم میرحسینی جانشین لشکر همیشه پیروز 41ثارالله را تسلیت گفت و بیان کرد : شهید حاج قاسم میرحسینی، جانشین و قائم مقام حاج قاسم سلیمانی در لشکر ۴۱ ثارالله و فرماندهی از دیار شمال سیستان و بلوچستان بود که در هنگام شهادت ۲۳ سال و ۶ ماه سن داشت و سردار سلیمانی بعد از توکل به خدا از روح پاک وی مدد می گرفت.

وی با اشاره به همزمانی سالروز شهادت سردار میرحسینی و قیام خونین 19دی ماه اشاره ای به این واقعه تاثیر گذار داشت ، و افزود : قیام ۱۹ دی ۱۳۵۶شمسی سرآغاز سلسله حرکت‌های اعتراض‌آمیز مردم ایران علیه نظام پادشاهی پهلوی بود، که پس از حدود یک سال، به سقوط حکومت پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 24497
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *