800
۰
رئیس اداره ورزش و جوانان سراوانی مطرح کرد؛

دستاورد های انقلاب اسلامی در حوزه ورزش سراوان بی بدیل است

محمد رضا گمشادزایی گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در زمینه ورزش در شرقی ترین نقطه ایران است که در زمان پهلوی تنها یک مجموعه ورزشی در این منطقه وجود داشت.
دستاورد های انقلاب اسلامی در حوزه ورزش سراوان بی بدیل است
محمد رضا گمشادزهی رئیس اداره ورزش و جوانان سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: انقلاب اسلامی ایرانی در حالی چهل و سومین سالگرد پیروزی خود را جشن می گیرد که در زمینه های مختلف دستاوردهای مهمی را در عرصه داخلی و خارجی داشته است.

وی افزود: پیشرفت های انقلاب اسلامی هر روز چشمگیر تر می شود و این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست که در سایه تحریم های ناجوانمردانه چه دستاوردهای عظیمی را به دست آورده ایم.


رئیس اداره ورزش و امور جوانان سراوان ادامه داد: یکی از پیشرفت های انقلاب اسلامی در حوزه ورزش و امور جوانان است به طوریکه در دوران رژیم شاهنشاهی یک پیست دوچرخه سواری، یک زمین فوتبال خاکی و یک زمین بسکتبال خیابانی در قالب استادیوم ورزشی در سراوان وجود داشت.

گمشادزایی اضافه کرد: از نظر ساختمان اداری نیز فقط 2 اتاق با یک کارمند در شهرستان وجود داشت.

وی خاطر نشان کرد: اما با پیروزی انقلاب اسلامی و روی کار آمدن حکومت بر مبنای دستورات قرآن کریم و دین مبین اسلام به حوزه ورزش در این منطقه توجه ویژه ای شد به طوریکه در حال حاضر 22 زمین فوتبال، 9 زمین چمن مصنوعی و 17 خانه ورزش روستایی در سراوان در حال فعالیت است.

رئیس اداره ورزش و امور جوانان سراوان ادامه داد: در سراوان 2 مجموعه ورزشی، 12 سالن تمرینی،12 زمین فوتسال، 9 زمین والیبال روباز، 2 زمین چمن گل کوچیک و یک زمین چمن مینی فوتبال طبیعی در شهرستان احداث شده که در نوع خود بی نظیر است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین اداره ورزش و جوانان سراوان در حال حاضر  هشت کارمند دارد که به ورزشکاران و شهروندان سراوانی ارایه خدمت می کنند.

انتهای پیام/

 
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 24615
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *