800
۰
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سراوان مطرح کرد؛

شکست دشمن با مقاومت حداکثری ملت ایران مقابل تحریم های همه جانبه/ تولید زیربنای اقتصاد هر کشوری است

حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار گفت: دشمن خود اعتراف کرده در که تحریم های همه جانبه با مقاومت حداکثری ملت ایران مواجه شده و شکست خورده است.
شکست دشمن با مقاومت حداکثری ملت ایران مقابل تحریم های همه جانبه/ تولید زیربنای اقتصاد هر کشوری است
حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: هر سال مقام معظم رهبری با توجه به مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی که در جامعه وجود دارد سال را به شعارهایی برای رفع آن معضلات نامگذاری می کنند تا مسئولین نسبت حل مشکلات اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: امسال نیز رهبر معظم انقلاب شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین را برای سال ۱۴۰۱ برگزیده اند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سراوان ادامه داد: استکباری جهانی و آمریکای جنایت کار یک سری تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه را به ملت ایران تحمیل کرده اما با مقاومت حداکثری مقابل فشار حداکثری، دشمن اعتراف کرد که شکست خورده است.

حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار اضافه کرد:  تولید زیربنای رونق هر کشوری محسوب می شود، در ایران نیز ظرفیت ها و پتانسیل های مناسبی وجود دارد که اگر نگاه به داخل باشد و از ظرفیت موجود بهره مند شویم از نظر اقتصادی مشکلی نخواهیم داشت و به سمت و سوی تولید سوق داده خواهیم شد.

وی خاطر نشان کرد: اقتصاد ما نباید به نفت وابسته باشد، ظرفیت مناسبی در بخش کشاورزی در کشور وجود دارد باید به سمت کشاورزی نوین و تولید لوازم خانگی با کیفیت برویم و تولید کنندگان جنس با کیفیت برای مردم تولید کنند‌.

این مقام مسئول گفت: برخی از کارخانه ها با تولید جنس بی کیفیت هم به خود و هم به کشور ظلم کرده اند لذا می طلبد کارخانه ها به سمت تولید کالای ایرانی با کیفیت بروند تا به کشورهای بیگانه نیاز نداشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار اذعان کرد : همانطور که در مقاومت و بعد نظامی توانسته ایم دشمن را شکست دهیم با همت و تلاش مضاعف و تکیه بر توان داخلی نیز می توان در زمینه اقتصاد دشمن را به زانو در آورد.

وی خاطر نشان کرد:  هر کشوری دارای یک سری شرکت های دانش بنیان، تولید علم و دانش و فناوری است که می طلبد در کشور از این مراکز حمایت و از ورود جوانان به شغل های کاذب جلوگیری شود چرا که هم به اقتصاد کشور صدمه وارد می کند و هم نیروی جوان، کار مفید انجام نمی دهد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 25097
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *