800
۰
فرماندار سراوان مطرح کرد؛

ماهی گیری معاندین با اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها/ با حذف ارز ترجیحی دست سودجویان کوتاه می شود

سعید تجلیلی گفت: مردم هوشیار باشند و این آگاهی را داشته باشند که با حذف ارز ترجیحی و هدفمندسازی یارانه ها معاندین قصد ایجاد جور روانی برای القای ناامیدی را در جامعه دارند.
ماهی گیری معاندین با اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها/ با حذف ارز ترجیحی دست سودجویان کوتاه می شود
سعید تجلیلی فرماندار سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: امروز بحث حذف ارز ترجیحی مطرح است درواقع حذفی صورت نگرفته بلکه ساماندهی صورت گرفته تا ارز از افرادی که جیب آنها پر می شد گرفته شود و به مردم داده شود.

وی افزود: تمامی دهک هایی‌که یارانه می‌گیرند متوجه شدند که این تفاوت به حساب آنها واریز شده و این روند ادامه دارد، ضمن اینکه یک جراحی بزرگ اقتصادی است که باید اتفاق بیفتد و روی ریل اصلی خود حرکت کند و دست افراد سودجو و دلالان که سود کلانی به جیب می زدند کوتاه شود.

این مقام مسئول گفت: افرادی ارز ترجیحی را دریافت می کردند و جنس را با قمیت ارز ترجیحی تولید و در بازار با قیمت آزاد به فروش می رساندند که به مردم فشار وارد می شد.

تجلیلی گفت: هم دولت و رئیس جمهور با حضور بین مردم این اطمینان خاطر را به مردم دادند که به فکر معیشت آنها هستند و وزیر جهاد کشاورزی و صمت اعلام کردند که کالاهای مورد نیاز مردم به میزان کافی وجود دارد و از این باب جای نگرانی وجود ندارد.

وی اذعان کرد: مردم این آگاهی را باید داشته باشند که دشمن از آب گل آلود قصد ماهی گیری دارد، هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی در سطح شهرستان وجود ندارد و کالاها به موقع در بازار عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/
شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۴۵
کد مطلب: 25363
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *