800
۰
سرپرست امور برق ناحیه یک زاهدان خبر داد؛

تبدیل ۱۰۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در زاهدان/ شناسایی و رفع کانون های خطر در شبکه های توزیع برق

تبدیل ۱۰۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در زاهدان/ شناسایی و رفع کانون های خطر در شبکه های توزیع برق
تبدیل ۱۰۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در زاهدان/ شناسایی و رفع کانون های خطر در شبکه های توزیع برق
به گزارش شستون؛ لیلا دهمرده، سرپرست امور برق ناحیه یک شهر زاهدان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: پرسنل امور برق ناحیه یک شهر زاهدان جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم این منطقه تمام تلاش خود را به کار می گیرند.

وی با اشاره به اقدامات پرسنل امور برق ناحیه یک افزود: اجرای مانور وصول مطالبات و چهار تابلو لوله گالوانیزه جهت کابل های تابلو توزیع به منظور جلوگیری از سرقت توزیع و نصب شد.


سرپرست امور برق ناحیه یک زاهدان تصریح کرد: جابجایی پایه فشار ضعیف و ترمیم و احداث شبکه سرقتی 417 متر از سری اقدامات است.

دهمرده گفت: چهار کابل سرقت شده ارتباطی تابلو توزیع به شبکه فشارضعیف و 2 کابل سرقت شده ارتباطی ترانسفورماتور به تابلو توزیع مورد ترمیم قرار گرفت.


سرپرست امور برق ناحیه یک با اشاره به تسمه کشی فیوز و اصلاح روشنایی ادامه داد: چهار تسمه کشی فیوز باکس و 481 دستگاه چراغ روشنایی معابر اصلاح شد.

وی تشریح کرد: هفت پست تنظیم تایمینگ سیستم روشنایی معابر و هفده کابل سرقت شده جهت روشنایی معابر توزیع و ترمیم شد.

وی افزود: سه اتصالات سست بر روی شبکه فشارضعیف بر اساس برداشت با ترموویژن و چهار اتصالات سست تابلو توزیع بر اساس برداشت با ترموویژن ترمیم شد.

این مقام مسئول ادامه داد: چهار کلید فیوز تابلو توزیع و هفت مورد رفع اتصال زمین و برداشت هشت اشیاء اضافی از روی شبکه فشارضعیف تعویض شد.

دهمرده بیان کرد: هفت جوشکاری درب تابلو و رفع کانون خطر، هشت اصلاح اتصالات داخل تابلو و نظافت تابلو توزیع و 6 شاخه زنی به منظور بهبود روشنایی از سری اقدامات برق ناحیه یک زاهدان است.

وی گفت: کنتورهای فهام سطح شهر، قرائت اشتراک ها و وصول مطالبات در سطح شهر و بازدید و پاسخ به استعلامات شهرداری و نصب اشتراک های جدید سطح شهر، برگزاری جلسه ایمنی هفتگی و و برداشت pm تعویض شد.

وی خاطرنشان کرد: از پروژه تعویض 100کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار بازدید و نظارت شد.


انتهای پیام/ http://asrehamoon.ir/vdcbszb8wrhba9p.uiur.html
 
شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 25366
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *