800
۲
در تدام مشکلات مردمی مطرح شد؛

بی توجهی به ورزش در شرقی ترین نقطه ایران/نبود زیر ساخت ورزشی ورزشکاران شهر محمدی را کلافه کرد

شهروندان شهر محمدی سراوان از نبود زیرساخت های ورزشی و حتی نداشتن یک سالن برای انجام ورزش ابراز گلایه دارند.
بی توجهی به ورزش در شرقی ترین نقطه ایران/نبود زیر ساخت ورزشی ورزشکاران شهر محمدی  را کلافه کرد
به گزارش شستون، ورزش یکی از تفریحات مفرح و نشاط آور است و باعث شادابی و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان می‌شود و در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر است.

در این برهه از زمان که دشمن قصد دارد از طریق فضای مجازی به نسل جوان کشور ما لطمه وارد کند توجه به ورزش در راستای مقابله با دسیسه های دشمن امری ضروری است اما شهروندان شهر محمدی که درفاصله ۵ کیلومتری شهر سراوان قرار دارد از داشتن حتی یک سالن ورزشی محروم هستند.

به اذعان برخی از مسئولین جمعیت این شهر در آخرین آمار شهرداری نفوس و مسکن 6هزار نفر جمعیت دارد اما برخی معتقدند جمعیت این شهرستان بیش از این است که این خود جای سوال دارد که چرا برای این جمعیت تاکنون تدابیر لازم اندیشیده نشده است ؟

نوجوانان و جوانان این شهر که علاقه وافری به ورزش دارند در حسرت یک سالن ورزشی برای انجام تمرینات و ورزش تخصصی هستند.

گفته می شود حتی یک متر مربع سرانه ورزشی نیز در این شهرو وجود ندارد و شهروندان و ورزشکاران این شهر نسبت به بی توجهی اداره کل ورزش و جوانان به ورزش این منطقه گلایه مند هستند.

ملازهی یکی از شهروندان شهر محمدی گفت: اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان و سراوان عزم جزمی برای رفع مشکلات زیرساختی ورزش شهر محمدی ندارند و همین امر باعث شده جوانان این شهر در حسرت داشتن حتی یک سالن ورزشی باشند‌.

وی افزود: این روزها که همه متولیان امر برای کاهش آسیب های اجتماعی برنامه های متنوعی برگزار می کنند، ورزش می تواند در کاهش بزهکاری ها، اعتیاد، سرقت و دیگر مسائل تاثیرگذار باشد‌.

این شهروند شهر محمدی ادامه داد: اگر به ورزش شهر محمدی توجه می شد، شاهد شکوفایی استعداد های کودکان، نوجوانان و جوانان است خطه از کشور در عرصه ملی و بین المللی بودیم.

ملازهی خاطر نشان کرد: نبود سالن ورزشی و نبود زمین چمن در این شهر باعث شده جوانان برای گذران اوقات فراغت و ورزش به شهر سراوان مراجعه کنند که برای آنها هزینه بر بودن است‌.

وی تصریح کرد: از مدیر کل اداره ورزش و جوانان که خود زمانی در سراوان سکانداری این اداره در شهرستان را بر عهده داشت انتظار می رفت که توجه ویژه ای به ورزش این منطقه می داشت‌.

در همین راستا محمدرضا گمشادزهی رئیس اداره ورزش و جوانان سراوان به خبرنگار ما گفت: در گذشته یک زمین و چمن مصنوعی برای شهر محمدی تخصیص داده شده و در اختیار مسئولین قرار داده ایم اما در حفظ و نگهداری آن کوشا نبوده اند.

وی افزود: پیگیری‌های لازم سال گذشته در خصوص احداث سالن ورزشی و تجهیز لوازم ورزشی برای شهر محمدی با اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان مکاتبات صورت گرفته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در ادامه نیز نماینده حوزه انتخابیه سراوان نیز در خصوص رفع معضلات ورزش سراوان از طریق وزارت ورزش و جوانان پیگیری هایی انجام داده است.

انتهای پیام/خ
پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۱۸
کد مطلب: 25430
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *