800
۱
مسئول دفتر بنیاد بین المللی غدیر سراوان مطرح کرد؛

اسکی چند ناهنرمند وطن گریز در جشنواره "کن"/ "نخل طلای کن" همان شجره‌ "زقوم" است

حاجی بخشی گفت: «گنبد طلای مشهد» همان درخت «طوبى» ست که خدا با دست خود در جان دنیا کاشته و «نخل طلای کن» همان شجره‌ «زقوم» است
اسکی چند ناهنرمند وطن گریز در جشنواره "کن"/ "نخل طلای کن" همان شجره‌ "زقوم" است
حاجی بخشی مسئول دفتر بنیاد بین المللی غدیر سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: عنکبوت مقدس، جانداری است که در لحظه‌ی صفر تقویم هجری قمری، بر دهانه‌ی غار ثور تار تنید تا جان‌پناه پیامبر آخرالزمان شود. 

وی با بیان اینکه وقتی دوام اسلام به تاری بند بود،حشره‌ای سُست‌منزل، محاسبات دنیای کفر را بهم ریخت!، افزود: حال که شیعه زیر سایه‌ی امامی قُدس‌منزل قوام گرفته، کجا شب‌پره‌ای با نیشترِ هنر هفتم می‌تواند بر چهره‌ی آفتاب هشتم پنجه بکشد، پرده‌ی نقره‌ای را کجا آن یارا باشد که گنبد طلایی را بپوشاند و رسانه‌های زنجیره‌ای اهل باطل کی می‌توانند سلسلةالذهب و عروة الوثقای حق را از هم بگسلانند؟

مسئول دفتر بیناد بین المللی غدیر سراوان ادامه داد: «گنبد طلای مشهد» همان درخت «طوبى» ست که خدا با دست خود در جان دنیا کاشته و «نخل طلای کن» همان شجره‌ «زقوم» است که سران ابلیس لای زر ورق پیچیده‌اند تا رئوس الشیاطین از آن بیرون نزند. 

بخشی اضافخ کرد: شهر عنکبوتی واقعی همانی است که چند سال آینده را نخواهد دید، آنگاه که مرد عنکبوتی هم دیگر نمی‌تواند به دادش برسد. 

وی خاطر نشان کرد: قاتل زنجیره‌ای، غرب وحشی است که زنجیر پاره کرده و شیک و مجلسی نسل‌کشی می‌کند و از خون کودکان یمنی و سوری و عراقی در ونیز و برلین و کن فرش قرمز پهن می‌کند، تا تعدادی ناهنرمند از وطن گریخته روی آن اسکی بروند. 

این مقام مسئول اذعان کرد: در قاموس هنر سکولار، حُکماً، سامری چهره ماندگار و هنرمندی مردمی است که گوساله‌ای را از طلا تراشید و به شعبده، به جای خدا جا زد و مُشتی گوسفند برای او کف زدند و با او عکس یادگاری گرفتند! تندیس طلایی گوساله‌ی سامری هم، باشد برای آنها که برای فستیوال‌های موهن غربی غش و ضعف می‌روند. 

انتهای پیام/
سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۹
کد مطلب: 25579
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *