800
۰
کارشناس مسائل مذهبی:

امنیت میوه شیرین مدافعان وطن به مردم است/ دستگاه اطلاعاتی ایران مقتدرترین سرویس اطلاعاتی جهان است

کارشناس مسائل مذهبی گفت: اخلاص و فداکاری نیروها و اعتقاد سربازان گمنام امام زمان (عج) به آموزه های انسانی و دینی، باعث شده تا دستگاه اطلاعاتی ایران به یکی از مقتدرترین و کار آمدترین سرویس های اطلاعاتی و امنیتی جهان تبدیل شود.
امنیت میوه شیرین مدافعان وطن به مردم است/ دستگاه اطلاعاتی ایران مقتدرترین سرویس اطلاعاتی جهان است
حجت الاسلام و المسلمین کاظم بامری در گفتگو با شستون ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) محضر تک تک دوستداران مکتب اهل البیت (ع)، بیان کرد:  تشریع مکتب مهدوی در کشور ما یک ضرورت است،اولین کار در ترویج فرهنگ مهدویت که زمینه ساز ظهور خواهد بود شناساندن حضرت از جنبه های مختلف به مردم است.

وی افزود: این شناساندن باید در حدی گسترده باشد که مردم به راحتی آگاهی پیدا کنند مانند کتاب نویسی در مورد حضرت و انتشار آن به صورتی که برای مردم هزینه ای نداشته باشد تا مردم به راحتی بتوانند تهیه کنند.

این کارشناس مسائل مذهبی ادامه داد: در واقع افراد خیرخواه و خیر باید در این مورد سرمایه گذاری کنند به این معنا کتابهایی که در مورد امام عصر و از طرفی امام عصر را معرفی می کنند باید خیرین خریداری کنند و در اختیار مردم قرار بدهند تا مردم نسبت به امام زمان(عج) شناخت پیدا بکنند و مطالعه در باره شناخت حضرت تبدیل به یک فرهنگ عمومی شود.

حجت الاسلام بامری خاطر نشان کرد: تشویق دانش آموزان و دانشجویان در جهت نوشتن مقاله و پایان نامه با موضوع شناسایی امام عصر (عج) که خود در ترویج مهدویت بسیار موثر است، همچنین برگزاری مراسمات با شکوه و با محتوا در نیمه شعبان، کمک به فقرا و مستمندان در این ایام که خود ترویج فرهنگ مهدوی است، که امام عصر به وسیله چنین مراسمات و مناسبتهایی برای مردم معرفی می شود در واقع ترویج مهدویت است. 

وی با بیان اینکه تشکیل و تاسیس رشته تحصیلی تحت عنوان شناخت مهدویت که یقینا کمک شایانی جهت یادگیری و شناسایی این مکتب عزیز است، گفت: ساختن فیلم و سریال جهت ایجاد فرهنگ مهدوی و شناخت و معرفی حضرت توسط ساخت فیلم و همه موارد مذکور در ترویج فرهنگ مهدوی ضروریست. 

کارشناس مسائل مذهبی خاطر نشان کرد: وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام عصر (عج) از افراد متدین، ولایتی و متخصص به شغل خویش هستند، امام راحل و رهبر معظم انقلاب عنوان مجاهدت های خاموش را به این بزرگواران داده اند،حرکت سربازان گمنام امام زمان (عج) در چارچوب ولی امر مسلمین باعث شده تا از سایر نیروهای اطلاعاتی جهان متمایز باشند و به دلیل مردمی بودنشان کم هزینه ترین سازمان اطلاعاتی در جهان است.

حجت الاسلام بامری اذعان کرد: وزارت اطلاعات و سربازان امام عصر (عج) در پرتو آموزه های انقلاب اسلامی و سیره امامین انقلاب ایمان ناگسستنی اسلام ناب محمدی (ص) را منشأ قدرت و اصیل ترین عنصر در سازمان خویش می دانند و اخلاص و فداکاری نیروها و اعتقاد این مجموعه به آموزه های انسانی، دینی، باعث شده تا دستگاه اطلاعاتی ایران به یکی از مقتدرترین و کار آمدترین سرویس های اطلاعاتی و امنیتی جهان تبدیل شود.

وی تصریح کرد: امنیت میوه شیرین و هدیه مدافعان وطن به مردم است و با نگاهی به وضعیت پیرامونی کشورها میتوان ادعا کرد وزارت اطلاعات در کنار سایر سازمانها و نهادهای متولی امنیت عملکرد مطلوبی در تامین امنیت کشور داشته و بسیاری از تهدیدات امنیت ملی در ابعاد مختلف را خنثی کرده است،


 
انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۲۵
کد مطلب: 26230
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *